جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۳

شهادت قهرمان جودو در دفاع از حرم+عکس

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 460495
جوان رعنای جودوی ایران که سابقه قهرمانی در مسابقات مختلف را دارد، در مقام مدافع حرم به شهادت نائل آمد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ مصطفی شیخ‌الاسلامی جوان رعنای جودو ایران که سابقه قهرمانی در مسابقات مختلف را دارد و همچنین برادر محمد حسین شیخ الاسلامی عضو سابق تیم ملی است، در مقام مدافع حرم حضرت زینب (سلام‌ الله علیها) به مقام شهادت نائل آمد.
 
سرپرست ، نایب رئیس ، دبیر ، اعضای هیات رئیسه ، مسئولین کمیته‌های مختلف و اهالی جودو کشور این مصیبت را به خانواده شیخ الاسلامی تسلیت عرض نموده برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند یکتا مسئلت دارند.
 
قابل ذکر است مراسم تشیع پیکر پاک آن شهید بزرگوار فردا پنجشنبه از ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی واقع در چالوس ، خیابان آیت‌الله غفاری ، کوچه شهید اهل بوب برگزار می شود.
 
مراسم یادبود آن شهید نیز شنبه 21 آذرماه از ساعت 14 الی 16 برگزار می‌شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شادی روح شهدای حریم آل الله از دیار دلیر مردان ایران و شهید عزیز شیخ الاسلام و شهدای مدافع شهر من فسا شهیدان عزیز حسین جمالی و جلیل خادمی صلوات ، باشد که به یاری حق من کمترین هم در دفاع از حریم ولایت در زمره شهدا قرار گیرم خواهشا خواهشا برام دعا کنید تا منم اعزام کنند و خون منم در راه دفاع از اسلام فدای اهل بیت بشه از سایت جهان نیوز خواهشمندم این پیام و منتشر کنه شاید برام دعا کردند با عرض پوزش از .. دست اندرکاران سایت من شاید از لحاظ خط و تفکر و کشور داری شیوه و روش اصلاح طلبان و میپسندم هر چند به هیچ حزب و جناح وابسته نیستم و یک لیسانس بی شغل هستم ولی خواهشا پیامم و منتشر کنید شاید لیاقت شهادت در راه اسلام نصیبم بشه
Romania
شهادتت مبارک
قاسمی
عطر گل پیچید در احساس شهر / باز انگار شهید آورده اند