جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

فشار در دانشگاه آزاد علیه نماینده ارزشی

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 460390
سال ۸۸ وفتنه آن را دیدیم که ساعت ۱۰ شب و زمانی که هیچ صندوقی باز نشده و هیچ شمارشی صورت نگرفته بود، فردی که چند انتخابات برگزار کرده بود کنفرانس مطبوعاتی انجام داد و اعلام کرد که من پیروز انتخاباتم. بعد عده ای آدم کثیف به جمهوری اسلامی اتهامی وارد می کنند که هیچوقت پذیرفتنی نیست.
فشار در دانشگاه آزاد علیه نماینده ارزشی
به گزارش جهان به نقل از تهران نیوز، سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا مجلس شورای اسلامی در نشست روز دانشجو که به همت قرارگاه عمار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پیشوا برگزار شده بود، به بیان سخنانی در مورد دوره های مختلف انقلاب اسلامی و چالشهای روبه روی آن پرداخت.

بنا بر شنیده ها حضور نماینده ی شهرستان ورامین در دانشگاه آزاد با حاشیه هایی از جمله عدم همکاری و ممانعت عجیب مسئولین دانشگاه همراه بوده است.

دقیقا مشخص نیست که چرا مسئولین دانشگاه آزاد برای حضور نماینده شهرستان در برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه فشار آورده و مانع میشدند اما به نظر میرسد رقابت انتخاباتی تعدادی از مسئولین اطلاح طلب دانشگاه آزاد ورامین با نقوی حسینی در انتخابات پیشرو مجلس این شهرستان دلیل چنین برخوردهایی باشد.

روز گذشته نیز علیرضا محجوب نماینده اصلاح طلب مجلس که به دعوت دفتر فرهنگ در همایش روز ۱۶ آذر سخنرانی میکرد طی سخنانی به دفاع از هاشمی رفسنجانی پرداخته بود.

نقوی حسینی گفت: یاد شهدایی که در دوران خفقان که زبان ها را در حلقوم ها می بریدند، پوست های دانشجویان را می کندند، آنها را میسوزاندند و در گونی ها قرار داده و در دریاها می انداختند تا هیچ کس از سرنوشت آنها با خبر نشد، آنهایی که زیر شکنجه های حکومت طاغوت جان دادند تا عظمت ملت ایران تضمین شود را گرامی می داریم.

هزاران دانشجو، طلبه، روحانی و کارگر جان دادند تا این انقلاب پیروز شود، پس این انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام ضمن بیان اینکه ملت ایران اعلام کردند که ما ایستاده میمیریم ولی روی زانو زندگی نمی کنیم اظهار کرد: دشمنان جنگ قومیت ها را با تمام قوا آغاز کردند تا در این صحنه پیروز شوند ولی باز هم تیرشان به سنگ خورد.

بعد از آن توطئه لیبرال ها و بنی صدر و وابستگاه به او و ماجرای ۱۴ اسفند و مسائل مربوط به آن در دانشگاه به وجود آمد که دانشجویان ایستادند و ریشه این فتنه را از بین بردند.

۸سال جنگ تحمیلی که چند صد هزار نفر در آن زمان به شهادت رسیدند که تعداد زیادی از آنها دانشجویان همین کشور بودند که حتی خارج از کشور نیز برای جنگ به ایران آمدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عملیات بدر دو برادر را دیدیم که از فرانسه به خط مقدم آمدند و پدرشان نیز به شوش دانیال آمده بود تا آنها را باز گرداند و می گفت که من میلیاردر هستم و این فرزندان جنون دارند که در این خاک ها آمده اند و دعوت دانشگاه فرانسه برای رشته پزشکی را رها کرده اند، بعد از مدتی هر دو برادر به شهادت رسیده اند.

نقوی حسینی با انتقاد از بعضی جریانات و رفتارها گفت: با کف و سوت و لبخند می خواهند دستاورد صدها هزار شهید در این مملکت را به دیگران واگذار کنند.

یک نقشه در فکر آمریکا و هم پیمانان داخلیشان وجود دارد و آن نیز براندازی نظام است که عوض نیز نشده است.

در دوران دیپلماسی خنده نیز همانند دوران های قبل مانند جنگ تحمیلی، ترورهای داخلی و … نظریه براندازی دنبال می شود ولی تاکتیک های دشمنان عوض شده است.

امروز جنگیدن بسیار سخت است ولی این زمینه بسیجی میدان نبرد می خواهد.در جنگ تحمیلی مرزها مشخص بود ولی امروز مرزها مشخص نمی باشد و نمی دانیم که چه کسی دشمن و چه کسی دوست می باشد.

آن روزها منافقین ضد ولایت فقیه بودند و می دانستیم که با آنها چه کاری بکنیم ولی امروز باید ببینیم چه کسی ضد ولایت فقیه است و بعد از آن نیز ببینیم که با او چه کاری باید بکنیم.

امروز نیاز به رزمنده و دانشجوی بسیجی و مرد میدان که هم بصیرت داشته باشد، وظیفه خود را بداند و در زمان لازم وارد صحنه شود و معامله و سازش نکند و از آرمان ها و اصول با همه وجود دفاع کند.

امروز باید شهید شویم ولی شهید شدن امروزمان گلوله ای نیست بلکه حیثیتی است چون با رسانه ها و امکاناتی که دارند افراد ارزشی را نابود می کنند.

هرگز عقب نشینی کرده و از خطوط قرمز نظام عقب نشینی نخواهیم کرد و به دیگران نیز اجازه این عقب نشینی را نخواهیم داد حتی اگر جانمان را از دست بدهیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از بسیج دانشجویی که این نشست را برگزار کرد گفت: بعد از چهار سال فقط به عشق بسیجیان دانشجو در این دانشگاه حاضر شده ام.

باید گاهی اوقات در تاریخ به خصوص وقایع کربلا بازنگردی کنیم، باید ببینیم افرادی مانند شرح قاضی که قاضی القضات امام علی(ع) بود در کربلا حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد در صورتی که می دانست این امام فرزند امام علی(ع) و نوه پیامبر(ص) است.

شرح قاضی ابتدا که حکم قتل امام حسین(ع) را برای او بردند با قلم بر سرش کوبید و گفت که من حکم قتل پسر پیامبر(ص) را امضا کنم، این حکم را ببرید، حکم را بیرون از محکمه آوردند ولی یک عمروعاصی اعلام کرد تشتی پر از زر و جوار را زمانی که آفتاب زیاد می تابد را وارد محکمه کنید و آن زمان که آفتاب به او تابید بدهید که امضا کند و همینگونه نیز شد.

در روز عاشورا هر دو سمت جبهه نماز می خواندند و روزه می گرفتند ولی اینکه ما یک طرف را حق مطلق دانسته و سوی دیگر را باطل مطلق می دانیم به دلیل اسلام آوردن یک سو و مومن نبودنش بوده است.

مومن دروغ نمی گوید، رشوه نمی گیرد، معامله گری نمی کند و آرمان گراست و برای آنها جان می دهد ولی مسلمان اینگونه نیست.

سال ۸۸ وفتنه آن را دیدیم که ساعت ۱۰ شب و زمانی که هیچ صندوقی باز نشده و هیچ شمارشی صورت نگرفته بود، فردی که چند انتخابات برگزار کرده بود کنفرانس مطبوعاتی انجام داد و اعلام کرد که من پیروز انتخاباتم.

بعد عده ای آدم کثیف به جمهوری اسلامی اتهامی وارد می کنند که هیچوقت پذیرفتنی نیست که مقام معظم رهبری بارها از کلمه فتنه استفاده کرده و اعلام کردند که خط قرمز انقلاب است به این دلیل می باشد که چنگی به صورت نظام کشیدند که جراحت آن خوب نمی شود.

فتنه و انحراف هر دو خط قرمز نظام و انقلاب هستند، هر کس نمی تواند نیروهای انقلابی و ارزشی نظام را با عنوان هایی مانند تندر و رادیکال بکندان شاالله در این شرایط که بسیجی میدان انقلاب بودن سخت است و بصیرت داشتن دشوار است زیرا افراد با چهره ها بسیار زیبا و بزک کرده می آیند، تشخیص صحیح دادن سخت است ولی اگر دقیق باشیم می توانیم به بصیرت برسیم.

نقد و انتقاد، زیرکی، باهوشی از ویژگی جامعه دانشجویی است، می توان افراد را شناخت.

ماندن بر سر اصول و آرمان ها عزت دنیا و آخرت است که نباید آن را معامله کنیم و فریب کاری را پیشه کنیم، حضرت علی می فرمایند بهترین سیاست صداقت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محرم
خود جناب نقوی حسینی با عده ای تند روها به یک اجتماع قانونی در قرچک معترض بودند و با اقدام غیر قانونی خودشان مانع برگزاری اون اجتماع شدندند که البته نتوانستند حالا عدم همکاری مسئولین دانشگاه برای ایشان و شماها جای سؤال شده؟