پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

نقوی: افتتاح مجدد پروژه‌ها اقدامی تبلیغاتی است

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 511989
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس‌جمهور با سفر به عسلویه نشان داد انتخابات و تبلیغات برایش مهم‌تر است.
نقوی: افتتاح مجدد پروژه‌ها اقدامی تبلیغاتی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با اشاره به سیل در شمال غرب کشور و عدم توجه دولت به مشکلات سیل‌زدگان، اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که داریم علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری و همه مسئولان برای رسیدگی کامل به سیل‌زدگان شمال غربی کشور اما متأسفانه رسیدگی‌ها رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: انتظار این بود که آقای رئیس‌جمهور با شنیدن خبر این حادثه ناگوار که همه ملت ایران را آزرده کرد، سفر تبلیغاتی و انتخاباتی خودش به عسلویه را لغو کند، چرا که برخی از این پروژه‌ها یا هنوز تکمیل نشدند یا برخی هم پیش از افتتاح شده بودند فلذا واقعاً پروژه قابل طرحی آتجا وجود نداشت.

نقوی با بیان اینکه این اقدام دولت کاملاً‌ تبلیغاتی بود، تصریح کرد: انتظار این بود رئیس‌جمهور حداقل به خاطر ملت ایران و برای اینکه مقداری از این فشار سنگین و آزردگی که برای مردم به وجود آمده بود، بکاهد و التیام بخشد، سفرش به عسلویه را لغو کند و هیأت دولت را به محل سیل بروند و به مردم نشان دهند که دغدغه مردم برای آنان مهم‌تر از مسائل سیاسی است اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و دولت نشان داد انتخابات و تبلیغات برای آنها مهم‌تر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *