سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

هواپیمای آلمان تهدید به بمب‌گذاری شد

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب: 460034
یک جت مسافربری که از برلین عازم یک منطقه ساحلی در مصر بود بود به دلیل تهدید به بمب گذاری در مجارستان فرود اضطراری کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک فروند جت مسافربری که از برلین عازم الغردقه در سواحل مصر بود به دلیل تهدید به بمب گذاری در مجارستان فرود اضطراری کرد.
 
بنابر گزارش شبکه خبری «راشاتودی»، پلیس در حال بازجویی از مسافران خلبانان و گشتن چمدان‌های آنان است. «ویکتوریا سیزرکواکس» سخنگوی نیروهای پلیس این مطلب را اعلام کرد اما از اعلام نام شرکت هوایی این پرواز خودداری کرد.
 
بررسی‌ها حاکی از آن است که بمبی در این هواپیما پیدا نشده است.
 
بیش از یک ماه گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 321 خطوط هوایی روسیه در مرکز صحرای سینا در مصر سقوط کرد.این هواپیما از فرودگاه شرم الشیخ مصر پرواز کرد و 23 دقیقه بعد در منطقه «بئر بدا» در منطقه «حسنه» در مرکز سینا دچار سانحه شد و سقوط کرد.
 
گروهک ترویستی «ولایت سیناء» مدعی شد که علت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در سیناء مصر نقص فنی نبود، بلکه هدف حمله این گروهک قرار گرفته است. در پی این حادثه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه فرمان لغو تمامی پروازهای این کشور به مقصد مصر را صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *