شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سردار اشتری خبر داد:

کاهش تلفات جاده‌ای در اربعين امسال

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۹
کد مطلب: 459566
فرمانده نيروی انتظامی از کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده ای در اربعين امسال در مقايسه با سال گذشته در مناطق مرزی سه گانه خبرداد و گفت: اميدوارم تا پايان اين مدت نيز شاهد هيچ تصادف و تلفاتی نباشيم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار حسين اشتری عصر امروز درحاشيه بازديد از مانيتورينگ قرارگاه ظفر در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: قرارگاه ظفر، تا پايان ماه صفر و زمان بازگشت زائران عزيز بر پا است و استان نيز طبق روال معمول وظايف خودش را انجام خواهد داد.  
 
وی افزود: تا به امروز، بيش از يک ميليون و ۱۰۰ هزار زائر از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه به کشور بازگشتند که بيشترين ورود از مرز مهران انجام شده است.   
 
فرمانده ناجا با بيان اينکه آمادگی خوبی برای خدمت رسانی به زائران عزيز وجود دارد، گفت: در بحث سرويس دهی به زائران در برخی از اوقات با مشکلاتی مواجه بوديم که به همت مسئولان استان، اين مشکلات برطرف شد.  
 
وی انعکاس اخبار زائران را مطلوب عنوان کرد و افزود: نيروی انتظامی با ظرفيت کاملی در اين ماموريت بزرگ ورود پيدا کرد؛ ناجا با تمام ظرفيت از مبدا تا مقصد و بالعکس همراه زائران عزيز است.  
 
آمادگی پليس برای خدمت رسانی به زائران تا پايان ماه صفر
 
سردار اشتری تصری کرد: همکاران خوب ما در پليس راه، راهور، مرزبانی، گذرنامه، يگان ويژه و مجموعه های خدمت رسان، آماده هرگونه ارائه خدمات برای زائران عزيز هستند.  
 
وی ادامه داد: اميدوارم زائران با پيشه کردن صبر و حوصله، همکاری مناسبی با همه دست اندرکاران خصوصاً با پليس داشته باشند؛  انشاء الله زوار به سلامتی به شهرهای خود بازگشته و مشکلي برای آنها در طول مسير رخ ندهد.  
 
وی به تراکم ورودی زائران به شهر مهران طی چند روز آينده اشاره کرد و گفت: البته تراکم به اندازه چند روز گذشته نخواهد بود که اين مستلزم داشتن همکاری لازم  مردم با پليس است، همکاران ما آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زوار را دارند و انشاء الله هيچ مشکلی را در مراجعت زائران به شهرهايشان نخواهيم داشت.  
 
زائران در صورت مشاهده موارد مشکوک به پليس مراجعه کنند
 
وی درباره ورود اسباب بازی های مشکوک به کشور، گفت: اسباب بازی های مزبور از بعضی از فروشگاه های مشکوک در کشور عراق خريداری شده بود، با همکاری خوب مردم در پايانه های مرزی، بازرسی لازم صورت گرفته که البته تعداد آن فراوان نبود، هر چند هم اکنون در اين رابطه مشکلی نداريم.
 
سردار اشتری، از زائران و شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک به پليس مراجعه کنند.  
 
فرمانده ناجا از کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده ای در اربعين امسال در مقايسه با سال گذشته در مناطق مرزی سه گانه خبرداد و گفت: اميدوارم تا پايان اين مدت نيز شاهد هيچ تصادف و تلفاتی نباشيم.
 
قدردانی از مردم و مسئولان استان های ايلام و خوزستان  
 
سردار اشتری از مردم عزيز شهرهای مهران، چزابه و شلمچه که در هفته های گذشته با راه اندازی موکب های بين راهی از زائران پذيرايی کردند، تقدير کرد و گفت: مردم و مسئولان استان های ايلام و خوزستان علاوه بر همکاری بسيار خوب با پليس، با تمام توان و ظرفيت در بحث خدمت رسانی به زائران ورود پيدا کردند؛ اميدوارم بتوانيم مثل گذشته خدمتگزار خوبی برای مردم خصوصاً زائران اباعبدالله الحسين (ع)  باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *