شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۴
۵

جان کری، "ماهی" خود را از "آب گل‌آلود" گزارش آمانو گرفت!

هیچ شکی نداریم که ایران بر روی تسلیحات هسته‌ای کار کرده است!
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 459358
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید کشورش هیچگاه تردید نداشته که ایران بر روی تسلیحاتی هسته‌ای کار کرده است اما مسأله اصلی این است که تهران اکنون برای پایبندی به تفاهمی که تابستان منعقد شده چه خواهد کرد.
جان کری، "ماهی" خود را از "آب گل‌آلود" گزارش آمانو گرفت!
گروه بین الملل جهان نيوز ـ کری روز جمعه درباره گزارش این هفته آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در تهران با موضوع مسائل عمده باقیمانده حال و گذشته برنامه هسته‌ای ایران و بالاخص ادعای کار بر روی تجهیزات انفجار هسته‌ای پیش از سال ۲۰۰۳ اظهار نظری نکرد.

در گزارش آژانس هیچگونه اشاره‌ای به اقدامات مشکوک پس از سال ۲۰۰۹ نشده است. شورای حکام آژانس در اواسط دسامبر درباره بستن این پرونده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

کری گفت که تفاهم هسته‌ای اخیر بین ایران و گروه ۱+۵ اطمینان می‌آفریند که "هیچ یک از آنچه در گذشته اتفاق افتاده در آینده رخ نخواهد داد" و "مسأله اصلی" همین است.

به گزارش واشنگتن‌پست وزیر خارجه آمریکا این سخنان را در آتن، پایتخت یونان، بیان کرد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
خیلی کارش درسته. از یک طرف گدشته را ( که وجود داشته یا خیر ) تائید می کند و از طرف دیگر با امید دادن به آینده در را برای رسوخ باز می کند. با تبریک بمومنانی که زیرک نیستند
در همین لخطه قاری این آیه را قرائت کرد
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّـهُ ۖ وَاللَّـهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
پس بخدا توکل کنیم و قرآن بخوانیم
وقتی "ه ر" توی خاطراتش می گه می خواستیم بمب بسازیم از این بیجانکری چه انتظاری دارید ؟!
Iran, Islamic Republic of
بازی حریف چقدر هوشمندانه و با برنامه است و دوستان ساده لوح در چه خواب نازنینی به سر میبرند!
حمید
باسمه تعالی
ازقدیم گفته اند که: خوابیده رامیتوان بیدارکرد ولی کسی که خودرابه خواب زده نمیتوان !!!!! تمام جمعیت دنیا درگوش حسن خان ودارودسته اش بخوانند که به این شیاطین نمیتوان اعتماد کرد مگر باور میکنند چون اینها همجنس وجیره خوار ونمک پرورده همین دشمنان نظام وانقلابند.
دولت فقط عجله داره زود تر سانترفیوژ ها رو جمع کنه .. اصلا هیچ توجهی نداره که دارند گام به گام هر آنچه که در این 12 سال برسر ملت آورده اند را کاملا قانونی میکنند و تمام ادعاهای بدون سند قبلی را هم دارند سند دار میکنند و دولت هم داره این کار را میپذیره بدون اینکه توجه کنه در آینده این چه طبعات خطرناکی برای ملت ایران خواهد داشت .