جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مسئول حوادث کالیفرنیا مشخص شد

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 459352
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نزدیک به داعش گزارش داده که این گروه تروریستی، مسئولیت تیراندازی خونبار کالیفرنیا را بر عهده گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نزدیک به داعش مدعی شده که عوامل تیراندازی خونبار چهارشنبه «سن‌برناردینو» که ۱۴ نفر را به کام مرگ کشاند، از حامیان داعش بوده‌اند.

«تشفین مالک» زن ۲۷ ساله و «رضوان فاروق» همسر ۲۸ ساله وی، دو فردی هستند که از سوی آمریکایی‌ها به عنوان مظنونان حادثه سن‌برناردینو، معرفی شده‌اند.

این دو البته فرصتی برای مصاحبه با خبرنگاران و یا اعتراف به عنوان متهم را نیافتند زیرا همچون «مظنونان» حوادث تروریستی پاریس، زیر رگبار گلوله‌های پلیس کشته شدند.

خانم «مالک» که اصالتاً پاکستانی بوده، ۲۵ سال پیش از پاکستان به عربستان سعودی سفر می‌کند، اما چند سال بعد برای تکمیل تحصیلاتش در رشته داروسازی به پاکستان بازمی‌گردد.

امروز همچنین سی‌ان‌ان خبر داده بود که این زن، با صفحه فیس‌بوکی که به نام خودش نبوده، با «ابوبکر البغدادی» بیعت اینترنتی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *