دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شرکت عمران‌پرند به تعهدات‌خودعمل نمی‌کند

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 457581
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید پرند از صفر تا ۱۰۰ ساخت مدارس را بر عهده دارد، گفت: سیستم گرمایشی مدارس تازه تأسیس پرند، اول هفته آینده گرم خواهد شد.
به گزارش جهان، داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در گفت‌وگو با فارس و در خصوص مشکلات به وجود آمده برای سیستم گرمایشی مدارس تازه تأسیس شهر جدید پرند، اظهار داشت: ساخت فضاهای آموزشی در شهر جدید پرند از صفر تا ۱۰۰ اعم از تأسیسات، گرمایش و سرمایش به عهده شرکت عمران شهر جدید پرند است.

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان تهران نظارت عالیه بر اجرای پروژه‌ها در شهر جدید پرند را به عهده دارد و شرکت عمران شهر جدید پرند موظف است تمامی نقشه‌های مربوط به سیستم سرمایش و گرمایش این مدارس را همراه با جزئیات، آماده و تحویل آموزش و پرورش دهد.

ورناصری با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید پرند در سال‌های گذشته به تعهدات خود عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: از ۱۰۰ فضای آموزشی مورد نیاز در شهر جدید پرند، ۹ پروژه آماده تحویل شد که در نهایت پنج پروژه در مهر امسال پذیرای دانش‌آموزان بود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران افزود: در اول مهر و با توجه به اینکه با تراکم دانش‌آموزی مواجه بودیم این مدارس بلافاصله افتتاح شد اما سیستم تأسیسات آن، راه‌اندازی نشد و قرار بود در مدت یک‌ماه این کار انجام و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن نصب شود.

وی تصریح کرد: این فرصت یک ماهه برای نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در مدارس پرند مصادف با تغییر مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند شد و سرپرست جدید در جریان روند اجرای کارها نبود و در نهایت شروع به فرافکنی کرد.

ورناصری با اشاره به اینکه نقشه‌های مربوط به گازکشی مدارس تازه تأسیس تحویل شرکت عمران شهر جدید پرند شده است، گفت: تأییدیه لوله کشی گاز از کنتور تا موتورخانه به عهده سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز است که شرکت عمران پرند باید پیگیری می‌کرد و این تأییدیه‌ها را دریافت می‌کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در پاسخ به این پرسش که «در نهایت مشکلات مدارس تازه تأسیس شهر پرند از نظر گازکشی و سیستم گرمایشی و سرمایشی چه زمانی مرتفع می‌شود؟»، اظهار کرد: کار برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی این مدارس در حال انجام است و اول هفته آینده این مدارس گرم خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *