جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۵

کنایه "کیهان" به فسادمالی "شهردار اسبق"

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 456946
انحراف دولت قبلی از وقتی شروع شد که دست از اصولگرایی کشید و راه و روش کارگزاران و اصلاح‌طلبان را در پیش گرفت بنابراین، کارهای مثبت آن که مدعیان اصلاحات به گرد آن هم نمی‌رسند مدیون اصولگرایی است و انحرافاتش نتیجه رویکرد به کارگزاران و اصلاح‌طلبان است.
به گزارش جهان، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت:

گفت: دبیرکل حزب کارگزاران در جمع مدعیان اصلاحات گفته است، رشد فقر و فساد و تحریم‌ها نتیجه ۸ سالی است که دولت دست اصولگرایان بوده است!

گفتم: انحراف دولت قبلی از وقتی شروع شد که دست از اصولگرایی کشید و راه و روش کارگزاران و اصلاح‌طلبان را در پیش گرفت بنابراین، کارهای مثبت آن که مدعیان اصلاحات به گرد آن هم نمی‌رسند مدیون اصولگرایی است و انحرافاتش نتیجه رویکرد به کارگزاران و اصلاح‌طلبان است.

گفت: مگر همین آقای دبیرکل کارگزاران به جرم فساد اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال محاکمه نشده بود؟ تشدید تحریم‌های اقتصادی هم که مطابق اسناد موجود، پیشنهاد اعضای کارگزاران و اصلاح‌طلبان به آمریکا بوده است!

گفتم: یارو تصویر خودش را در آیینه دید و با تعجب گفت؛ قیافه‌اش خیلی آشنا به نظر می‌رسد! و مدتی به فکر رفت که او را کجا دیده است؟ و ناگهان با خوشحالی گفت؛ آهان! فهمیدم! هفته قبل در سلمانی محل شما را دیدم! چه تصادفی، آنجا هم مثل حالا، دقیقا روبروی من نشسته بودی!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
واقعا یعنی آقای احمدی نژاد فقط تو 2 سال اینقدر مملکت و داغون کرد بابا عقلتان کجا رفته حداقل ی خورده آزاده باشید
Iran, Islamic Republic of
منحرف اونهایی هستند که از امام خود جلوتر حرکت میکنند.
United States
کیهان سردسته همه منحرفان عالم است .
اراکی
کیهان خار چشم کسانی است که همواره طوق مزدوری و مهر خیانت و فتنه گری را برگردن و پیشانی دارند . با ید هم از دست کیهان ناراحت باشند چون یک تنه پته همه این وادده گان و خائنان را روی آب ریخته و نقشه هاشونو قبل از اجرا برملا میسازد . از این عصبانیت بمیرید
United States
مثل اینکه همه اهل ایران و دنیاگناهکارومنحرف هستند الا کیهان که معصوم است .