يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱
۱

بروکسل پادگان شد! +عکس

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 456889
شهر بروکسل شاهد تدابیر امنیتی بی‌سابقه‌ای است به طوری که نیروهای ارتش با خودروهای زرهی در این شهر که پایتخت اتحادیه اروپا به حساب می‌آید استقرار یافته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مقامت بلژیک وضعیت هشدار در «بروکسل» پایتخت این کشور را روز شنبه به بالاترین حد رساندند و مترو را تعطیل کردند و به مردم این شهر هشدار دادند که به واسطه تهدید به حمله «جدی و قریب الوقوع»، از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

سطح امنیت در بلژیک بعد از آن افزایش یافته است که یک هفته از حملات پاریس که ۱۲۹ نفر در آن کشته شدند و تکفیری‌های «داعش» مسئولیت آن را برعهده گرفتند، می‌گذرد و این در حالی است که یکی از مظنونان این حادثه از بلژیک است و هنوز دستگیر نشده است.

مقامات بلژیک می‌گویند که این شخص، فرد خطرناکی است و به همین منظور امنیت در شهر بروکسل را بعد از یک نشست وزرای ارشد، مأموران پلیس و سرویس‌های امنیتی این کشور تشدید کرده‌اند.


همزمان با این تحولات، رسانه‌های بلژیکی از کشف مواد منفجره و شیمیایی در جریان عملیات نیروهای امنیتی در محله «مولنبیک» در حومه بروکسل خبر داده‌اند.


محله مولنبیک که محله ای مسلمان نشین در بروکسل محسوب می‌شود شاهد شدیدترین تدابیر امنیتی بوده به طوری که براساس گزارش دیلی میلی، این منطقه به یک پادگان تبدیل شده و خودروهای زرهی ارتش در آن مستقر شده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهاجر الی الله
United Kingdom
هنوز هیچی نشده خودشون رو خیس کردن وای به روزی که بشه آخه یکی نیست به اینا بگه شما که عرضه مقابله و بهتر بگم جیگر جنگیدن با یه داعش حقیر رو ندارین پس لطف کنید فک هاتون رو هم بیارید و دیگه برای ملت غیور ایران از گزینه های روی میز دم نزنید چون خشم بچه های حیدر کرار علیه السلام خیلی براتون گرون تموم میشه البته قابل توجه دولت محترم .. که دنبال کدخداهای پوشالی هست ای کاش یه ذره درس بگیره ای کاش