چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

ممانعت از پرواز بدلیل گفت و گوی عربی!

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 456813
در پی حمله‌های مرگبار در پاریس و ایجاد موج اسلام‌هراسی در کشورهای غربی، دو مسافر در یکی از خطوط هواپیمایی آمریکا به علت صحبت کردن به زبان عربی از ورود به پرواز خود منع شدند.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، ماهر الخلیل و انس ایاد که اصالت فلسطینی دارند، روز پنج شنبه قصد داشتند از فیلادلفیا به شیکاگو سفر کنند اما به دلیل آن که عربی صحبت کردن آنها موجب هراس یکی از مسافران در هنگام سوار شدن شده بود، از ورود آنها به هواپیما ممانعت به عمل آمد و برای بازجویی به بخش امنیت فرودگاه منتقل شدند.
 
شرکت هواپیمایی ساوت وست با صدور بیانیه اعلام کرد این پرواز با توجه به این مساله با تاخیر انجام شد.
 
این شرکت در این مورد به جزئیات دیگر اشاره‌ای نکرد.
 
بارها در هفته گذشته، پس از حملات و انفجارهای تروریستی پاریس، حوادثی مشابه در فرودگاه‌های آمریکا روی داده است؛ چهارشنبۀ گذشته در یکی از پروازهای همین شرکت شش تن که اصالت خاورمیانه داشتند، خواسته شد تا محل نشستن خود را به دلیل اصالتشان تغییر دهند که باعث تاخیر  و هرج و مرج در پرواز شد.
 
گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات اخیر پاریس را که دست کم ۱۳۰ کشته بر جای گذاشت، به عهده گرفته و آمریکا را هدف بعدی حملات خود عنوان کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *