شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۲

توضیح دفتر آیت‌الله‌مکارم پیرامون یک ملاقات

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 456328
دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی علت عدم موافقت ایشان با درخواست ملاقات وزیر ارشاد را انتقادات این مرجع تقلید به انتشار برخی کتب‌، فیلم‌ها و موسیقى‌ها با مجوز وزارت ارشاد دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پیام صادر شده از سوی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: به اطلاع عموم رسانه‌هاى محترم مى‌رساند بنا نداشتیم درباره عدم ملاقات حضرت آیت‌الله العظمى مکارم شیرازى (مدّظلّه) با وزیر محترم ارشاد ورود پیدا کنیم ولى چون در رسانه‌ها اخبار ضد و نقیضى منتشر شد، ناچار به توضیح زیر شدیم:
 
حقیقت این است که معظّم‌له به بخشى از کتب‌، فیلم‌ها و  موسیقى‌ها که از طرف وزارت محترم ارشاد منتشر شده است، ایرادات اساسى دارند؛ اگر اصلاح شود نه تنها ملاقات مى‌کنند بلکه قدردانی و تشکر نیز خواهند کرد، ولى در صورت عدم اصلاح این موارد ملاقات کردن مهر تأیید بر آنها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزاد
صادقانه و بی تکلف.
بهادر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به پاسداران واقعی اسلام . چرا بعضی نهادها ، شخصیتها ، ارگانها که فقط عنوان های کذایی ، اسلامی و مرهبی و انقلابی را یدک میکشند به وظایف و مسئولیتهاشون عمل نمیکنند. ؟ ودر مورد گسترش فساد سکوت کرده اند ؟