شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۸
نقوی در نطق میان‌ دستور:

اجرای برجام را متوقف کنید تا PMD حل شود/ کاش وام خودرو به وام اشتغال و ازدواج تبدیل می‌شد

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 456032
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی و دولت، فریب دیپلماسی لبخند آمریکا را نخورند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابزار دست آمریکا و غرب است.
اجرای برجام را متوقف کنید تا PMD حل شود/  کاش وام خودرو به وام اشتغال و ازدواج تبدیل می‌شد
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ  سیدحسین نقوی حسینی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۶ آبان ۹۴) گفت:حل پرونده PMD از شرایط اجرای برجام بوده و هست هم مورد تاکید مقام معظم رهبری و هم مورد اظهارات مقامات غربی و به ویژه دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده اما امروز اظهارنظرها نشان می‌دهد که بنا ندارند PMD را حل کنند و این بیانگر عهدشکنی آمریکا و غربی‌هاست.

وی افزود: مسئولین دستگاه دیپلماسی و دولت توجه داشته باشند فریب دیپلماسی لبخند آمریکا را نخورند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابزار دست آمریکا و غربی‌هاست. اجرای برجام را متوقف کنید تا PMD حل شود و الا عهدشکنی‌ها در مسیر اجرا ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازنشستگان از جمله اقشار مهم جامعه هستند که متاسفانه به فراموشی سپرده شده‌اند. فرد بازنشسته پس از ۳۰ سال خدمت با انواع بیماری‌ها مواجه است و در چنین شرایطی بازنشسته از انواع امتیازات محروم می‌شود و از سوی دیگر درآمد او به شدت کاهش می‌یابد و خلاصه همه مصیبت‌ها، گرفتاری‌ها و محدودیت ها نصیبش می‌شود.

نقوی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان بررسی بودجه سال آتی و برنامه ششم توسعه در مجلس باید فکری اساسی برای بازنشستگان بهداشت و ... به آنها کرد. بنابراین اجازه ندهیم افرادی که روزی خانواده و حتی جامعه خود را اداره می‌کردند امروز از چرخه اقتصاد و اداره امور خارج شوند و با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کند.

وی افزود: بحران اشتغال آن هم برای جوانان تحصیل‌کرده و همچنین بالا رفتن سن ازدواج از دیگر مشکلات موجود جامعه است و عجیب آن است که چرا دولت فکری و برنامه‌ای برای این بخش نمی‌کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ای کاش وام خودرو به وام اشتغال و ازدواج تبدیل می‌شد تا دختران و پسران ما برای گرفتن ۳ میلیون تومان وام سال‌ها در نوبت نمی‌ماندند.

نقوی در پایان گفت: اعتیاد و اختلافات خانوادگی، طلاق‌های پی در پی، سرعت و معصیت‌های اجتماعی حاصل بیکاری است. چرا دولت برنامه‌ای برای اشتغال و همچنین خروج از رکود کشنده موجود ارائه نمی‌کند. چرا اصول اقتصاد مقاومتی که هم اشتغالزا است و هم تولید ثروت می‌‌کند مورد توجه دولت نیست.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشکان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دلاور مرد و بزرگ مرد مجلس...
واقعا ارادتم به آقای نقوی حسینی در این چند ماه چند برابر شده است
دانشجو
با سلام و احترام
از مجلس محترم میخواهیم تعهدی محکم در قبال نقض برجام توسط کشورهای مقابل و قطع ادامه همکاری و اجرای برجام از دولت بگیرند.
طبق دستور رهبری دولت مکلف است که پس از حل موضوع پی ام دی وارد فاز اجرایی برجام شود و اگر دولت تمکین نکرده از بابت کم کاری مجلس است که طبق قانون باید بر دولت نظارت کند و در صورت تخلف دولت متخلف را به مراجع قانونی معرفی و تا حصول نتیجه پیگیری کند .
دوست عزیز و نماینده محترم مجلس فرمودید کاش وام خودرو تبدیل به وام اشتغال و ازدواج می شد. اما به این توجه نکرده اید که وام خودرو در واقع وام برای تداوم اشتغال و زندگی مشترک کارکنانی است که با امید و آرزو مشغول به کار در شرکت های خودرو سازی و صنایع وابسته به آن شده اند.
بنده خدا
دوست عزیز و نماینده محترم مجلس فرمودید کاش وام خودرو تبدیل به وام اشتغال و ازدواج می شد. اما به این توجه نکرده اید که وام خودرو در واقع وام برای تداوم اشتغال و زندگی مشترک کارکنانی است که با امید و آرزو مشغول به کار در شرکت های خودرو سازی و صنایع وابسته به آن شده اند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
حرف شما از بابت اشتغال در خودروسازی تا حدودی درست است اما باید گفت: اولا تمامی صنایع کشور نیاز به حمایت دارند نه صنایع خاص
دوما خودروسازان به کیفیت تولید توجهی نمی کنند. خودرویی که تولید می شود از تولیدات قبلی خود کیفیت پایین تری دارد
United States
کاش جلیلی رییس جمهور می شد .
کاش مردم فقط کیهان می خواندند .
کاش تمام دنیا مثل ما فکر می کردند .

کاش ...
کاش...
کاش ...
Iran, Islamic Republic of
کاش