جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

برپایی موكب‌های ۵۰۰۰ نفری ويژه اربعین

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 456017
به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در مسیر نجف - کربلا یک موکب به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دو موکب به نام حضرت صاحب الزمان(عج) راه اندازی شده است.
به گزارش جهان به نقل از افكارنيوز، محسن پیرهادی، مسئول هماهنگی موکب ها گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در مسیر نجف - کربلا یک موکب به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دو موکب به نام حضرت صاحب الزمان(عج) راه اندازی شده است.

وی افزود: این موکب ها هم پذیرایی و هم اسکان زائران اربعین را در دستور کار دارند. پذیرایی هر سه وعده غذایی و امکانات استحمام و استراحت هر کدام با گنجایش پنج هزار نفر از ویژگی های این موکب هاست. موکب ها به صورت سوله های هزار متری می باشد.

پیرهادی درباره برنامه های فرهنگی و عزاداری در این موکب ها بیان داشت: در این سه موکب هیأت های عزاداری و برنامه های فرهنگی برگزار می شود و مداحان عزیز آقایان سلحشور، حسینی و نجفی به ذکر مصیبت خواهند پرداخت و همچنین حجج اسلام پناهیان و آقاتهرانی نیز سخنرانی خواهند کرد.

مسئول هماهنگ موکب ها افزود: خیرین مختلفی از شهرهای ایران برای پذیرایی زائران اربعین کمک کرده اند. از تبریز آقای رضاپور ۱۵ هزار غذا را آماده کرده و به صورت نذری در اختیار این سه موکب قرار می دهند. از یکی از شهرهای خراسان به نام جغتای ۴۰ هزار پرس غذا تدارک دیده اند تا بتوانیم به صورت غذای گرم در خدمت زائران گرامی باشیم.
پیرهادی گفت: این سه موکب در تیرهای شماره ۶۵۷ و ۷۲۸ و ۸۲۸ از ابتدای آذرماه تا دو روز پس از اربعین آماده پذیرایی از زائران می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاش شماره حسابهای مطمئنی برای اهدای مبالغ نقدی اعلام می شد.
محمد
United States
السلام علیک یا اباعبدالله.سال1392 اینجانب هم دراین سیل خروشان وعاشقان امام حسین(ع) حضورداشتم انشاالله قسمت بشه هرسال ایام اربعین دراین مسیرمعنوی شرکت نماییم.