شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شمخانی:شروط رهبری معیار ماست

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 455909
دبیر شورای امنیت ملی اعلام کرد که رهبر انقلاب درباره برجام موضوعاتی را مطرح کردند که مسئولان کشور آن را رعایت می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دبیر شورای عالی امنیت ملی با رد برخی زمزمه طرفهای آمریکایی درباره موضوع پی ام دی در اجرای برجام تأکید کرد: در نامه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از طی مسیر شورای عالی امنیت ملی و مجلس درباره برجام و پی ام دی ابلاغ کردند قیدهایی است که ایران رعایت می کند.
 
امیر دریابان علی شمخانی افزود: مسائل گذشته علیه فعالیت هسته ای ایران مبتنی بر گزارشهای سرویسهای اطلاعاتی و با هدف تخریب ایران بوده است.
 
وی گفت: در این دوره از مذاکرات همکاری گسترده، شفاف و قابل اتکائی به اعتراف و اقرار آژانس بین المللی انرژی اتمی از طرف جمهوری اسلامی ایران انجام شد و به نظر می آید منصفانه آن است که پرونده بسته شود.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: بعید است دلیلی باشد که چنین زمزمه هایی از طرف کسی قابل قبول باشد و این ادعا مبانی منطقی ، عقلی ، سندی و شاهدی داشته باشد.
 
شمخانی تصریح کرد: امید است چنین چیزی نباشد و البته من نیز درباره این موضوع چیزی نشنیده ام.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وظایف و اعضاء هیئت نظارت بر اجرای برجام گفت: این هیئت پنج وظیفه بر عهده دارد و روشن است اما مصوبه شورای عالی امنیت ملی آن است که فعلاً در حد تشکیل این هیئت اطلاع رسانی شود و تصمیم گیری درخصوص انتشار اطلاعات درباره اعضاء هیئت نظارت بر برجام بعداً انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *