يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تسلیت شاخه نظامی حماس به حزب‌الله

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 455664
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با ارسال پیامی برای سید حسن نصرالله، شهادت جمعی از شهروندان بیگناه لبنانی در جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری در برج البراجنه را تسلیت گفت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان خبرداد: در پیام گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آمده است : جناب برادر و رهبر، دبیرکل حزب الله حضرت آقای سید حسن نصرالله و برادرانش در رهبری و مقاومت اسلامی، سلام بر شما باد، با دل‌هایی آکنده از ایمان به قضا و قدر الهی، برادرانتان در فرماندهی گردان‌های عزالدین قسام، به جنابعالی و خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه جنایتکار اخیری که دستان سیاه مرتکب شد، تعزیت و تسلیت عرض می‌کنیم، ما امتی هستیم که تقدیر آنها اینگونه رقم خورده که همواره درهای شهادت به رویشان باز باشد.
 
شهادت نعمتی است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت می‌کند. ما حادثه اخیر را از یک بعد دیگر می‌بینیم و آن را به مثابه تجدید اعلان ثبات در راه طرح جهاد و وفاداری به مقاومت در مراسم روز شهید و همچنین آن را به مثابه دعوت مجدد از عقلا برای بررسی دقیق دلایل شکل‌گیری اولیه این طاعون سیاه یعنی خوارج دوران معاصر قلمدا می‌کنیم.
 
در پایان این پیام، فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) برای شهدای انفجارهای تروریستی اخیر بیروت، رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های آنها صبر و اجر مسئلت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *