شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

توجیه آحارونوت برای کمک آمریکا به اسراییل

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 454454
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، افزایش کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی، مطابق آنچه رئیس‌جمهور آمریکا وعده کرده را ادای دین او به هم‌حزبی‌هایش در کنگره تعبیر کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رسانه صهیونیستی، افزایش کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی که باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر آن رژیم در دیدار روز دوشنبه درباره آن رایزنی خواهند کرد را ادای دین اوباما، به نمایندگان دموکرات کنگره دانسته است.

نتانیاهو برای دیدار با اوباما راهی واشنگتن شده و روز دوشنبه با او در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.

یدیعوت آحارونوت این دیدار را «تجارتی» توصیف کرده و نوشته است: «اوباما احتمالاً دِینی که به سناتورهای دموکرات، در ازای رأی مثبت آنها به «برجام» دارد را ادا خواهد کرد؛ این دِین، فروش تجهیزات نظامی پیشرفته به اسرائیل و حتی احتمالاً مقادیری وجه را شامل می‌شود.»

سناتورهای دموکرات آمریکایی با اعلام نظر موافق با باراک اوباما بر سر «برجام» مانع از رأی‌گیری درباره این سند در کنگره آمریکا شدند.

اوباما، به رژیم صهیونیستی و شیخ‌نشین‌های خلیج فارس وعده افزایش کمک‌های نظامی در دوران «پسابرجام» را داده است. رئیس‌جمهور آمریکا هدف از این اقدام را بالا بردن امنیت رژیم صهیونیستی و کشورهای یاد شده در برابر آنچه به ادعای وی «تهدید ایران» است، ذکر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *