جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دانشگاه تهران صاحب‌ ایستگاه مترو می‌شود

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 454086
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نامگذاری ایستگاه متروی گیشا را تصمیمی شهری دانست و گفت: طبق اطلاعات رسیده این ایستگاه در زمین‌های دانشگاه تهران قرار دارد و اولویت نام ایستگاه مترو گیشا با دانشگاه تهران است.
به گزارش جهان، علیرضا دبیر در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بحث‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره نامگذاری ایستگاه متروی گیشا تصریح کرد: روال نامگذاری‌ها با بررسی پیشنهاد شهرداری در کمیته نامگذاری شورا و سپس تصویب اسامی در صحن علنی شورا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم درباره نامگذاری خیابان‌ها، میادین، کوچه‌‌ها، مراکز و ایستگاه‌های مترو تصمیم‌گیری می‌کنند و نام ایستگاه متروی گیشا نیز همین روال را طی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نام دانشگاه دیگری برای این ایستگاه پیشنهاد شده، تاکید کرد: مسلما نامگذاری ایستگاه ارتباطی به جایگاه علمی دانشگاه‌ها ندارد و صرفا یک موضوع شهری و تصمیم‌گیری مدیریتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *