يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۱۱

علی ضیاء ممنوع التصویر شد

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 453592
معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را ندارد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر پورمحمدی درباره وضع سیدعلی ضیاء افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.
 
وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صدا و سیما بررسی و تصمیم مورد  نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می  شود .
 
علی اصغر پورمحمدی گفت: سیدعلی ضیاء اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.
 
چند روز پیش کلیپی  از سید علی ضیاء منتشر شد که این مجری در آن، پس از اینکه  تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و در کافه ای که مختلط بود حرکات نامتعارفی انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
باید تا ابد ممنوع التصویر بشود.
سروش جان
بیشتر مجالس هنرپیشه ها در صدا و سیما به هنگام تهیه یک فیلم و در دانشگاه ها و بسیاری از مراسم ها مختلط هستند، در این کلیپ که منتشر شده خانوم ها همه محجبه هستند! واقعا برام سؤاله که مسئله از چه قراره؟
Iran, Islamic Republic of
مگه چکار کرده؟
اکثرا این جوری هستن مجری هاتون! فقط حفظ ظاهر میکنن و برای همینه که ملت به صدا و سیما اعتقادی دیگه نداره
نیما راسخ
Romania
به عنوان یک هنرمند کاشانی از دیدن کلیپ مربوطه شرمنده شدم....تعجب می کنم که به حج رفتن چنین عناصری چه معنا و کیفیتی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر تعصب پرسپولیسیت سیدجان
چه عجب !!!!!!!! تازه فهمیدید که چقدر این مجری بی ادب است خدا را شکر باید برای همیشه ممنوع التصویر شود
0
Iran, Islamic Republic of
ممنون از آقاي پورمحمدي
90 درصد هنرمندا از این هم بدترند
هموطن
Romania
یه جور میگین کافه مختلط انگار چطور بوده....طفلی چکار کرده..
یکم هم به فکر آخرتتون باشین!
موحسن 2
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا مقصر نیست ! مقصر آن مسئولی است که تا یک نفر به عنوان مجری فقط بلد است بلبل زبانی کند او را مجری برنامه زنده میکنند تا هر جور که دوست دارد با مخاطب صحبت کند ! این شخص هنوز یک ماه نشده از مراسم حج تمتع بازگشته ! آیا حج تمتع به میزان حداقل یک ماه نتوانسته روی حرکات این شخص اثر بگذارد ! اگر با هزینه خودش به حج رفته که هیچ خودش میداند با جیب ! خودش ولی اگر این شخص با استفاده از رانت صدا و سیما اعزام شده باشد که احتمالا همینطور است ، چه کسی پاسخگوی هزینه چند ده میلیونی این مسافرت مقدس است که حتی نتوانسته برای کمترین مدتی اثر مثبت بر روی مخاطبین تلویزیون داشته باشد که هیچ این افتضاح هم به بار می آید ! پس به جای ممنوع التصویری این شخص و پاک کردن صورت مسئله بیائید ریشه را درمان کنید !!!!