شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

روایتی از اروپایی‌های نم‌گیر شده ایران

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 453350
مستند «نمک‌گیر»، روایت اروپاییانی که در ایران ساکن شده‌اند، سه‌شنبه در تهران نمایش داده می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، این مجموعه‌ی چهار قسمتی، درواقع بخشی از یک سریال مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جواد کراچی، فیلمساز ایرانی مقیم آلمان است؛ درباره‌ی اروپایی‌هایی که در ایران ماندگار شده‌اند.

در این چهار اپیزود، روایت خانم راین هیلد موسوی از کشور آلمان، آقای دانیل برن بک از کشور آلمان و خانم‌ها هو گوته ساعی و میریام گوتس از کشور فرانسه درباره‌ی زندگی و اقامت در ایران دیده می‌شود.

در این برنامه که سه‌شنبه ۱۲ آبان‌ماه جاری در کانون ادبیات ایران، واقع در نشانی: میدان هفت تیر، خیابان مفتح، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان شماره ۲۵ برگزار خواهد شد، جواد کراچی و علیرضا بهرامی پس از نمایش فیلم، سخن خواهند گفت.

جواد كراچي علاوه بر ساخت فيلم سينمايي و مستند در ايران انتشار چند فيلمنامه - «ديوار کوتاه شما»، «پاشا، پريوش و آتش» و «بيدارم برو» - را در كارنامه دارد. او همچنين در ساخت فيلم‌هاي مستندي، با فيلمسازان ايراني و خارجي در كسوت‌هاي مختلف همكاري‌هايي داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *