پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نمایش دلدادگی مردم و شهدا در "عروج"

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 432125
مستند عروج شامل تصاویری از مراسم وداع و تشییع پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص از شبکه افق پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مجاهدت شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ هیچگاه از یاد تاریخ نخواهد رفت.

چندی پیش بود که خبر یافتن پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص با دستان بسته منتشر و مدتی بعد هم مراسم تشییع پیکر آنها در تهران برگزار شد.

این شهدا به دلیل مقاومت تا آخرین نفس، اسیر شده و با دستانی بسته زنده به گور شده بودند و امروز، حضور آنها در میان ملت همیشه در صحنه ایران، پیامی جاودانه برای ما و همه جهانیان داشت که ملت ما اهل مقاومت و ایثار تا پای جان است.

مستند «عروج» شامل تصاویری از وداع با پیکر شهدای مظلوم غواص در دانشگاه تهران است؛ در این بخش با برخی از مردم که از شهرهای مختلف برای این مراسم در تهران حضور یافته اند مصاحبه می شود.

در بخش دوم مراسم تشییع باشکوه پیکر این شهدا به تصویر کشیده خواهد شد و احساسات درونی شرکت کنندگان در این مراسم از طریق گفت وگو با آنها روایت می شود.

مسعود اخباری تهیه کننده این مستند است که این هفته چهارشنبه ۱۷ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ و تکرار آن در ساعت های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد از شبکه افق به نمایش در می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *