دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توکلی: بهداد به المپیک می‌رسد

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 452468
سرمربی تیم ‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی ایران می‌گوید بهداد سلیمی به المپیک ۲۰۱۶ می‌رسد، اما ای کاش پروسه مراقبت از ورزشکاران بیشتر و البته زودتر از این مورد توجه قرار می‌گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسین توکلی در حاشیه انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت بهداد سلیمی ،اظها‌ر کرد: مصدومیتی که برای بهداد رخ داد یک حادثه بود و به خاطر فشار تمرینات نبود. در همان روز نصیرشلال و مرادی و سایر و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان نیز برنامه تمرینی سنگینی داشتند ولی متاسفانه پای بهداد سلیمی به تخته گیر کرد و باعث به وجود آمدن این مصدومیت برای او شد.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: البته نکته خوشحال کننده این است که پارگی رباط بهداد خطرناک نیست و پیوند آن راحت است و خبر خوب رسیدن بهداد سلیمی به المپیک است. امیدوارم که با جراحی شرایط این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ ایران تا بازی‌های المپیک خوب شود و به بهترین شرایط باز گردد. باید تاکید کنم که نرفتن او به ر‌قا‌بت های جهانی کار را برای رقبایش بسیار ساده کرد، زیرا بهداد در شرایط بسیار خوبی از نظر آمادگی قرار داشت.

سرمربی تیم ‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پاسخ به سوالی در مورد اعتراض در جلسه رای گیری فدراسیون پزشکی ورزشی نیز افزود: چون تعداد هیات‌ها بسیار زیاد بود به نمایندگان ورزشکاران فرصتی نرسید تا در این میان صحبت های خود را مطرح کنند. باید به این نکته تاکید کنم که کاندیداها در مورد ورزشکاران صحبتی به میان نیاورند و ای کاش در این زمینه صحبت‌هایی نیز مطرح می‌شد.

توکلی در پاسخ به این سوال که چرا برای المپیک ۲۰۱۶ مانند المپیک ۲۰۱۲ از یک سال قبل ورزشکاران تحت نظر قرار نمی‌گیرند و این که آیا مصدومیت سلیمی نیز به این خاطر بوده است، خاطر‌ نشان کرد: ورزشکاران المپیکی ما نیاز به مراقبت بیشتری دارند. برای مثال وقتی ورزشکاری مثل لیونل مسی مصدوم می‌شود پزشکان تیمش پروسه درمان او را دنبال می‌کنند، اما در حال‌ حاضر ما مربیان باید پیگیر پروسه درمانی بهداد سلیمی را دنبال کنیم.

سرمربی تیم ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پایان خاطر‌ نشان کرد: ورزشکاران المپیکی ما باید زودتر از اینها تحت نظر پزشکی قرار می گرفتند تا شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *