جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱۵

ماجرای انگشتر رهبر انقلاب و قویترین مردان دنیا

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 277009
درخواست انگشتر از رهبر انقلاب برای اولین بار نبود که در جامعه وزنه برداری رخ می داد و یکی دیگر از قویترین مردان جهان در گذشته انگشتر آقا را به یادگار گرفته بود.
ماجرای انگشتر رهبر انقلاب و قویترین مردان دنیا
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در روزی که ورزشکاران و افتخارآفرینان المپیکی و پارالمپیکی کشورمان در بیت رهبری برای داشتن چفیه حضرت آقا لحظه شماری می کردند، بهداد سلیمی نیز با درخواست انگشتر رهبر انقلاب آرزویی که مدتها به دنبال آن بود را محقق شده دید و آقا به درخواست قویترین مرد دنیا پاسخ مثبت دادند تا بهداد خوشحال ترین ورزشکار حاضر در آن جمع باشد.

اما این اتفاق برای اولین بار نبود که در جامعه وزنه برداری رخ می داد و یکی دیگر از قویترین مردان جهان در گذشته انگشتر آقا را به یادگار گرفته بود و این روزها نیز آن انگشتر را در دست دارد و آن را با ارزش ترین هدیه زندگی اش می داند.

این فرد کسی نیست جز حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری که روزگاری نه چندان دور و قبل از بهداد سلیمی عنوان قویترین مرد جهان را دارا بود.

حسین رضازاده در همان روزگار و در یکی از دیدارهای خود با مقام معظم رهبری از ایشان انگشتر شان خواستار شد و حالا نیز هر جا که صحبت از این انگشتر می شود آن را با ارزش ترین موجودی اش می داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش بحالشون منم آرزو دارم یه همچین هدیه‌ای از رهبر داشته باشم
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
شاید باور نکنی ولی من به این آرزو رسیدم
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی چطوری؟
ع
گرفتن انگشتر رهبری سنت خوبی نیست
و باید رسانه ها حذر کنند از ترویج این سنت . خیلی عادت بدی است من بعد هر کسی برود دیدار اقا شروع می کند به مطالبه این طور چیزها و اینها در شان جامعه ما نیست . حالا یک پهلوان درجه یک باز شانی دارد و آقا هم به ایشان لطف کرده ولی نباید ترویج کرد این کار را سنت می شود و اصلا خوب نیست
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
احسنت من موافقم با ع. مثلا يه دليلش اينه كه: ما مي دونيم آقا وسايل شخصي از جمله انگشتري خود را با درآمد شخصي خود مي خرند. و همچنين مي دانيم كه درآمد شخصي آقا معمولي است. بنابراين خودمون رو جاي معظم له بذاريم، خواهيم ديد كه اعطاي انگشتري (كه امروز كمتر از 50هزار تومان نيست)، در دفعات مختلف هزينه هاي زيادي رو به وجود شريف ايشان تحميل مي كنه. لذا چرا بايد اين رويه باب بشه كه هر كس از راه رسيد انگشتري ايشان را كه ممكن است برخي مواقع به علت استحباب آن از سنگ هاي قيمتي مستحب باشه، طلب كنه؟!
بحث بسیار دقیقی است
اصرار و بعضی اوقات در معذور قرار دادن حضرت آقا برای گرفتن این قبیل هدیه ها بعضا مشاهده می شود که خوب است رسم نشود . مخصوصا که چیزهایی مثل انگشتر در دین ما شان خاصی دارند و حتی جزو میراثی هستند که به پسر بزرگ به ارث می رسند
خیلی خوب است که دقت بیشتری بشود
خوش به سعادت اقای سلیمی
خوش بحالشون.كاش منم يه روز ميتونستم انگشتر اقا رو تو دستم داشته باشم.
زينب غضنفري
خوش به حال اقاي سليمي.
كاش منم ميتونستم يه روز انگشتر اقا رو داشته باشم.
Iran, Islamic Republic of
انگشتر آقا رو می خواهید چه کار. رضایت آقا رو به دست بیارید.
خوشا به حال پهلوان رضا زاده و سلیمی که چنین سعادت بزرگی نصیب شان شده
خدایا گرچه لایق محبت رهبرم نیستم ولی خواهش میکنم یک بار هم که شده رهبر عزیزم را از نزدیک زیارت کنم و بر قدوم نازنینش بوسه بزنم
آمین
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
خوشا بحال اين دو عزيز كه توانستند دل حضرت آقا راشاد كنند و انگشتر ايشان را نيز از آن خود كنند مباركشان باد
زرندی
دعا کردن در قنوت با این انگشتر متبرک چه لذتی دارد
مهدي
هديه بزرگ براي كار بزرگ.اين دو نفر بسيار دل آقا را شاد كردند.
Latvia
چه جالب ! آفرین! عجب ورزشکارای عاققلی ! خدارا شکر انگشترا به دست کسایی رفت که پرچم کشور رو بالا بردن. به قول سایر دوستان باید این رسم برداشته شه . برای ما عوام الناس چفیه هم از سرمون زیاده( البته انگشترای آقا به دست خودشون واقعا قشنگه هزار ماشاء الله)