جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هشداربارشی هواشناسی به ۸استان کشور

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 452413
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با استقرار سامانه بارشی فعال در کشور از امروز تا اوایل هفته آینده، ۸ استان کشور امروز آسمانی بارانی خواهند داشت.
به گزارش جهان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با استقرار سامانه بارشی فعال در کشور از امروز تا اوایل هفته آینده ابرناکی، بارش باران، وزش باد، کاهش دما برای شمال غرب، غرب ، سواحل شمالی، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس مرکز و به تدریج از جمعه برای شمال شرق پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: شدت بارش امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و خوزستان در نظر گرفته شده و طی این مدت در جنوب غرب و خلیج فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای روز پنج شنبه و جمعه تصریح کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات شمال غرب کشور بارش برف و مه پیش بینی شده که روز پنج شنبه استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، خوزستان و چهار محال و بختیاری در معرض بارش شدید قرار خواهند گرفت.

گودرزی با بیان اینکه امروز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و بارش باران گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف را خواهد داشت گفت: فردا و جمعه پایتخت ابری، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را پیش رو خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *