جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 7 Jun 2024
 
۰

انتقاد بی سابقه عسگراولادی از سیاستهای موتلفه

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 45235
عسگراولادی عضو برجسته موتلفه با انتقاد از سیاستهای این حزب در حوزه اقتصاد گفت: موتلفه دفاع کمرنگی از اصل 44 داشته است و در عمل پاشنه را ور نمی کشد. ما از موتلفه دفاع پررنگ می خواهیم.
 به گزارش سرویس اقتصادی جهان، اسدالله عسگر اولادی در مصاحبه با ماهنامه ذکر با بیان این موضوع که از موتلفه گله مند است گفت: در این سه سالی که از فرمان مقام معظم رهبری برای پیاده کردن اصلاحات اصل 44 گذشته، موتلفه جایگاه واقعی خود را نشان نمی دهد.

عسگراولادی با بیان اینکه موتلفه نیز چون ما طرفدار فرمایشات رهبری است، ولی دفاع کمرنگی در این خصوص از خود نشان داده، با سرزنش کارگزاران بخش اقتصادی موتلفه گفت: بخش اقتصادی موتلفه چه کسانی هستند؟ اینان برای پیاده کردن اصل 44 سخن می گویند، اما در عمل به اصطلاح
ما ده سال زحمت کشیدیم که رهبری بپذیرند تفسیر اصل44 باید تغییر کند و مساله برای ارزیابی به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده شد.
پاشنه را ور نمی کشند و شلاق اعتراض خود را متوجه آن دسته از عاملین دولت که به اصل اعتقاد ندارند فرود نمی آورند.

رئیس کنفدراسیون صادرکنندگان ایران اظهار داشت: موتلفه همان تشکیلاتی است که وزیرش (وزیربازرگانی وقت) در زمان مهندس موسوی به خدمت حضرت امام (ره) می رود و و امام در آن جلسه با صراحت به وزیر بازرگانی و معاونینش می فرمایند: «به دولت می گویم کاری را که مردم می توانند بکنند تو نکن. کارهایی را تو بکن که مردم نمی توانند کنند.» و این جمله مثل منشوری برای ما شد و از همین تاریخ بود که ما دنبال تغییر تفسیر اصل 44 رفتیم.

وی با اشاره به تلاشهای فراوان برای بررسی تغییر تفسیر اصل 44 توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد: ما ده سال زحمت کشیدیم که رهبری بپذیرند تفسیر اصل44 باید تغییر کند و مساله برای ارزیابی به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *