جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رمزگشایی آسوشیتدپرس از سخنان سردارسلامی

سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 452176
یک خبرگزاری مطرح آمریکایی در واکنش به سخنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درباره «حضور نیروهای ایرانی در سوریه» نوشت: «ایران به همراه روسیه متحد اصلی بشار اسد در سوریه بوده است».
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک خبرگزاری مطرح آمریکایی با اشاره به سخنان دوشنبه شب(دیشب) سردار حسین سلامی تصریح کرد که «ایران به همراه روسیه متحد اصلی بشار اسد در سوریه‌ بوده‌اند».

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگوی ویژه خبری، به تشریح آخرین تحولات جاری منطقه و به خصوص اوضاع در کشور سوریه پرداخت.

وی در بخشی از مصاحبه شب گذشته خود با اشاره به کمک‌های ایران به دولت سوریه برای مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری تاکید کرد که «نیروهای ایرانی در صحنه‌های نبرد سوریه حضور دارند».

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» در واکنش به اظهارات سردار سلامی گزارش داد: «ایران به همراه روسیه، متحد اصلی (بشار) اسد است و به دولت او برای سالها حمایت سیاسی و نظامی کرده است. البته تهران حضور نیروهای رزمی ایرانی در سوریه را تکذیب می‌کند».

این رسانه غربی نوشت: «سلامی در گفتگو با تلویزیون دولتی همچنین تاکید کرد که نیروهای ایرانی همچنین در تلاش برای بسیج نیروهای داوطلب در سوریه هستند».

آسوشیتدپرس تصریح کرد: «یک مقام ایرانی می‌گوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاوران نظامی بیشتری به سوریه فرستاده است تا به رئیس‌جمهور بشار اسد در جنگ با پیکارجویان کمک کند. ژنرال حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت که این موضوع سبب کشته شدن تعداد بیشتری از ایرانی‌ها شده است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *