جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

زلزله بزرگی در اقتصادبنام"یارانه"!

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 451935
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت یارانه تخلیه جیب دولت به قیمت تورم بوده و مانند زلزله بزرگی در اقتصاد کشور است. شایان ذکر است که وقتی عقلای اقتصاد در کشور و مجلس این قانون را تصویب می کنند اینگونه اظهار نظرات جای تامل در اعتقاد بدنه اجرایی کشور به قانون گرایی دارد.
زلزله بزرگی در اقتصادبنام"یارانه"!
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اوسط هاشمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات ابلاغی برای توسعه روستایی برای سیستان و بلوچستان نیازمند بازنگری است، باید برآورد کرد بر چه اساس و معیار و شاخصی این رقم برای این استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان بیشترین روستاها را داشته و طولانی‌ترین مرزها را دارد و بر اساس عدالت محوری و محرومیت‌زدایی باید اعتبارات روستایی این منطقه بیشتر از سایر استان‌ها باشد، رقم هشت میلیارد تومان امسال که حتی در مقایسه با سال گذشته دو میلیارد تومان کاهش دارد، نیازمند بازنگری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *