سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

نفوذ دشمن به مراکز تصمیم‌گیر وتصمیم‌ساز

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 451664
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه امروز دشمن آشکارا از کسانی که در ایران بینش غربی دارند، اعلام حمایت می‌کند، گفت: دشمن با نفوذ به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز به دنبال زخم زدن به انقلاب اسلامی است.
به گزارش جهان، عباس قربانی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با تلاش دشمن برای نفوذ به کشور و هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، اظهار داشت: ما تجربه اوایل انقلاب را داریم که نیروهایی تحت عنوان ملی-مذهبی که منافع ملی را تنها در تبلیغات دنبال می‌کردند اما در عمل اینگونه نبود و با نفوذ به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز زخم و ضربه خود را به نظام جمهوری اسلامی زدند.
 
وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز بدنبال زخم زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: امروز دشمنان اسلام آشکارا از کسانی که در ایران بینش غربی دارند، حمایت می‌کند و از گفتن این موضوع هم ابایی ندارد. درحقیقت دشمن بدنبال حمایت از گروه‌هایی در ایران است که بینش غربی داشته باشند و منافع آنان را تأمین کنند.
 
این استاد دانشگاه تصریح کرد: زمانی دشمن برای نفوذ نیروی نظامی اعزام می‌کرد که برایش خیلی هزینه در برداشت، بعد از آن افراد دست نشانده را در رأس امور کشورها می‌گماشت که با اعتراض مردم آن سرزمین مواجه می‌شد، حال تدبیر جدیدی اتخاذ کرده و از گروه‌هایی حمایت می‌کند که از پیکره جامعه نفوذ باشد اما بینش و تفکر آنان غربی باشد تا منافع آنان را تأمین کند.
 
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اینجا است که آگاهان نظام و مردم باید با هوشیاری جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.
 
قربانی در پایان گفت: امروز پرچم گروه‌های مختلف مشخص و حمایت دشمن از هرکدام از این پرچم‌ها نیز نمایان است، اینجاست که مردم باید با بصیرت و آگاهی خود جلوی نفوذ دشمن از طریق گروه‌های غرب‌گرا را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *