جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 451467
منابع رسانه‌ای اعلام کردند یک جوان فلسطینی در عملیاتی شهادت‌طلبانه به وسیله سلاح سرد به یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی حمله کرده و وی را به شدت مجروح ساخت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از المنار خبر داد، قدس اشغالی امروز جمعه بار دیگر شاهد یک عملیات شهادت طلبانه از سوی شهروندان فلسطینی علیه صهیونیستها بود.

بر اساس این گزارش، در جریان این عملیات یک شهروند فلسطینی به وسیله سلاح سرد به یک شهرک نشین صهیونیست حمله کرده و وی را به شدت مجروح ساخت.

نظامیان رژیم صهیونیستی عامل این عملیات شهادت طلبانه را هدف گلوله قرار داده و وی را زخمی کردند.

از سوی دیگر، یک شهرک نشین صهیونیست اقدام به زیر گرفتن یکی از شهروندان فلسطینی در منطقه «بیت لحم» واقع در کرانه باختری کرد.

به دنبال این حمله، جوان فلسطینی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. پزشکان حال وی را وخیم گزارش کرده اند.

گفتنی است، موج انتفاضه فلسطینی ها از کرانه باختری و در اعتراض به هتک حرمت روزانه صهیونیست ها به مسجدالاقصی در بیت المقدس آغاز شد و پس از چند روز دامنه آن به نوارغزه و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ کشیده شده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، درگیری شهروندان فلسطینی با نظامیان صهیونیست از آغاز ماه جاری میلادی (اکتبر) تاکنون به ۵۳ شهید و هزار و حدود ۵۰۰ زخمی افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *