شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

نخستین واکنش بارسلونا به افشاگری داور

پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب: 451425
باشگاه فوتبال بارسلونا در نخستین واکنش خود به افشاگری یک قاضی که رئال مادرید را به پرداخت رشوه به یک کمک داور متهم کرد، تاکید کرد که شهرت لیگا به خطر افتاده است.
 به گزارش جهان و به نقل از ایسنا  از سایت یورو اسپورت، فوتبال اسپانیا با افشاگری که رادیو کادینا انجام داد در شوک بزرگی فرو رفت و آوازه و شهرت این لیگ بزرگ به خطر افتاده است.
 
یک قاضی به بازپرسان دستگاه قضایی اسپانیا در بارسلونا گزارش داد که یک کمک داور اسپانیایی اعتراف کرده که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا تحت فشار قرار گرفته است تا در دیدار رفت رئال مادرید برابر بارسلونا که قرار است در سانتیاگو برنابئو برگزار شود، به سود رئال پرچم بزند.
 
طبیعی است که هواداران بارسلونا با شنیدن این خبر به داورانی که قضاوت تیم آنها و یا رئال مادرید را برعهده می گیرند، بسیار بدبین شوند.
 
باشگاه بارسلونا به این افشاگری بزرگ واکنش نشان داد.
 
مدیر مالی آبی-اناری‌ها در واکنش به این افشاگری گفت: آوازه و شهرت لیگا با انتشار این خبر به خطر افتاده است و سران باشگاه بارسلونا در نشست بعدی خود این موضوع را با جدیت پیگیری خواهند کرد.
 
این نخستین واکنش آبی-اناری‌ها بعد از این افشاگری بزرگ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *