سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

بیانیه فیفا در رابطه با حواشی بازی پرتغال مراکش

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 621574
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در رابطه با حواشی دیدار پرتغال و مراکش بیانیه صادر کرد.
بیانیه فیفا در رابطه با حواشی بازی پرتغال مراکش
به گزارش جهان نيوز، بعد از بازی روز گذشته تیم‌های پرتغال و مراکش که با حواشی بسیاری همراه بود فدراسیون جهانی فوتبال در رابطه با این حواشی که مربوط به داور این بازی نیز بود بیانیه‌ای صادر کرد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که آمرباط بازیکن تیم ملی مراکش بعد از شکست تیمش مدعی شد که" داور بازی در پایان نیمه اول مسابقه از رونالدو ستاره تیم پرتغال درخواست کرده پیراهنش را در پایان بازی در اختیار او قرار دهد. "

بیانیه فیفا در این رابطه به این شرح است:

صحبت‌ها و گزارش‌هایی که در پایان بازی دو تیم پرتغال و مراکش در رابطه با مارک گیگر داور این بازی به گوش رسید ناامید کننده و تاسف آور است. ادعای مطرح شده در رابطه با درخواست داور بازی از رونالدو مبنی بر دراختیار گذاشتن پیراهن این بازیکن قویا از سوی آقای کیگر رد می‌شود. در این رابطه فیفا نیز ادعا‌های مطروحه توسط بازیکنان تیم ملی مراکش را به شدت محکوم می‌کند. داوران فیفا تحت ضوابط و قوانین فیفا عمل می‌کنند و آقای کیگر نیز از این بابت مورد تائید فیفا قرار دارد. فدراسیون جهانی فوتبال خطاب به تمامی تیم‌ها در رابطه با رعایت وظایفشان در مورد احترام به اصول جوانمردانه مجددا یادآور می‌شود. "

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
United States
پیراهن عرقی رونالدو رو می خواسته چیکار؟؟!!!