يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱
سردار نقدی:

ما آمریکا را در جای خود می‌نشانیم

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 450918
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خون تمامی شهدای ما به گردن آمریکای جنایتکار است، گفت: ما حق همه این خونها را باز ستانده و امریکا را در جای خود می نشانیم.
به گزارش جهان به نقل از سپاه نیوز، سردار سر تیپ پاسدار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس که در مجتمع دانشگاهی مطهری بسیج برگزار شد با بیان اینکه درس شهادتی که امام حسین (ع) به ملت ما آموخت جوانان این مرز و بوم را به میدان جهاد فرستاد گفت: امروز ثمره خون شهدا موجب خواری و ذلت قدرت‌های شیطانی و ابزارهای رسانه‌ای آنان شده است.
 
سردار نقدی پیام شهدا را نترسیدن از دشمن و مسلح شدن به سلاح جهاد و شهادت عنوان و تصریح کرد:امروز دشمنان در تلاشند تا این سلاح راهبردی را از ما بگیرند و برای تحقق این هدف از تمامی ابزار و وسایل خود استفاده می‌کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: راه امام حسین (ع) راه عزت ابدی است و ملت ایران این راه را یافته با افتخار ادامه می‌دهد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خون تمامی شهدای ما به گردن امریکای جنایتکار است گفت: ما حق همه این خونها را باز ستانده و امریکا را در جای خود می نشانیم.
 
سردار نقدی در پایان با بیان اینکه تکفیری ها با هدایت امریکا پای در میدان تفرقه و مسلمان کشی گذاشته اند تصریح کرد: حضور جوانان ما در مراسم تشییع شهدا تجدید بیعت با ولایت است و اینکه بر عهد خود تا آخر ایستاده اند.
 
سردار جمشیدی فرمانده دانشگاه شهید مطهری بسیج نیز دراین مراسم اظهار داشت: شهدا با حضور خود چراغ هدایت دانشجویان برای دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب اسلامی، امام (ره) و شهدا شدند.
 
وی پیام شهدا را لبیک به نایب امام زمان (عج) عنوان و تصریح کرد: پیام این شهدای والامقام ایستادگی، ثبات قدم، جهاد و شهادت بوده و بیانگر این است که تا ظلمی هست جهاد و مبارزه ی ما ادامه دارد.
 
سردار جمشیدی در پایان سخنانش گفت : امروز نیز همان کسانی که در زمان امام حسین (ع) تردید ایجاد کردند در پی ایجاد تردید و ابهام در باور و اعتقاد جوانان هستند؛ امروز شمشیرهای ما برای مبارزه با دشمن برهنه بوده و تا غروب استکبار از پا نخواهیم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود سردار اگر نبود شهادت و ایثار ، الان بعضی‌ها به آمریکاییها می گفتند آق دایی !