يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تشکر منشوری مدافع استقلال از رحمتی!

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 450588
مدافع تیم فوتبال استقلال در دقیقه 86 مسابقه با پدیده برای تشکر از دروازه بان تیمش با او رفتار خلاف عرفی انجام داد رفتاری که پیش از این از سوی دو مدافع پرسپولیس شاهد بودیم و آنها محروم شدند.
به گزارش جهان از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین حاج محمدی در دقیقه 86 مسابقه وقتی سیدمهدی رحمتی با یک واکنش خوب مانع از گلزنی تیم پدیده شد به سمت او رفت  و از او به شیوه ای غیر عرف و منشوری تشکر کرد. فیلم رفتار حاج محمدی در دقیقه 86 را می توان به راحتی در سایت ها دید. این تشکر منشوری حاج محمدی می تواند تبعاتی برای این بازیکن داشته باشد زیرا پیش از این محمد نصرتی و شیث رضایی به دلیل رفتاری مشابه و البته شدیدتر بعد از گلزنی محروم شدند.
 
باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به این تشکر منشوری حاج محمدی واکنش نشان می دهد یا خیر؟ اکنون دوستان نصرتی و رضایی در حال تماس با رسانه ها هستند تا توجه ها را نسبت به این صحنه منشوری در استقلال جلب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *