دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بشار اسد خط قرمز ماست و باید بماند

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 450467
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: همواره گفته‌ایم که بشار اسد خط قرمز ماست و باید بماند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه نشست مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ که امروز شنبه در حال برگزاری است گفت: در این نشست درباره ریشه‌های بی ثباتی در منطقه صحبت کردیم که یکی از عوامل آن عدم موفقیت شورای امنیت است یادآور شد: مسئولیت این شورا ایجاد صلح و ثبات در دنیاست اما ما شاهد ائتلاف‌های خارج از شورای امنیت هستیم که دلیلش ناتوانی این شورا بوده و همین موضوع عامل تضعیف بیشتر این شورا خواهد شد.

وی با اشاره به انفعال شورای امنیت در قبال اقدامات جاه طلبانه برخی گروه‌ها و کشورها در منطقه گفت: شورای امنیت باید نقشی فعال‌تر در این خصوص داشته باشد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی همچنین در خصوص حضور بشار اسد در سوریه نیز گفت: بشار اسد خط قرمز ماست و گفته‌ایم که باید بماند و آینده سوریه باید تابعی از اراده مردم باشد.

وی ادامه داد: باید دید که خواست مردم سوریه چیست .

وی همچنین درباره اقدامات عربستان نیز گفت: عربستان باید از جاه‌طلبی‌های خود کوتاه آمده و به فکر ایجاد ثبات در منطقه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *