جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ایران عضو دائمی جهانی ورزش کارگری شد

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 450463
سی و هفتمین مجمع عمومی کنفدراسیون ورزش کارگری جهان با تایید عضویت دائمی ایران همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ورزش کارگری، سی و هفتمین مجمع عمومی کنفدراسیون ورزش کارگری جهان با شرکت تمامی اعضاء در شهر «کان کون» مکزیک برگزار شد. در این جلسه  پس از استماع گزارش نمایندگان اعزامی این فدراسیون (رئیس و نایب رئیس) با رای تمامی اعضاء حاضر در مجمع با گذشت تنها ۱۷ ماه از دور جدید فعالیت این فدراسیون در دولت تدبیر و امید،  ایران به عضویت دائم و اصلی این کنفدراسیون در آمد.
 
«هارود باور» رئیس کنفدراسیون جهانی کارگران در گزارش خود فدراسیون ایران را با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط هیات رییسه بر اساس مشاهدات و گزارشات مستند ارسالی آن فدراسیون بسیار فعال در حوزهای ورزش همگانی و قهرمانی در سطوح داخلی و بین المللی اعلام و تایید کرد فدراسیون کارگری ایران دارای نیروی انسانی، کادر مجرب و توانمند برای برگزاری مسابقات و جشنواره های زیبایی است و قابلیت ارتقاء از سطح عضویت آزمایشی و موقت به دایمی و اصلی را دارا میباشد.
 
در سالن اجلاس ضمن ارائه گزارش برنامه توسط نمایندگان اعزامی ایران گوشه هایی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فرهنگی کارگران ایران که با حضور وزرای محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان برگزار شد بهمراه گوشه هایی از حضور مقتدرانه ورزشکاران کارگر ایران در مسابقات جهانی ایتالیا پخش شد که حاضران بمدت زیاد و بصورت ایستاده به تشویق ایران پرداختند.
 
پیش از این ایران عضو موقت و آزمایشی این کنفدراسیون بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *