جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
مظفری: بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد

کارشناسی داوری دیدارهای سرخابی ها

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 450368
داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور بازی پرسپولیس و صبا اشتباه تأثیرگذاری نداشت.
به گزارش جهان ، نوید مظفری در گفت‌وگو با  فارس، درمورد قضاوت شاهین حاج بابایی در بازی پرسپولیس و صبا گفت: این داور هیچ اشتباه تأثیر گذاری در بازی نداشت و قضاوتش بدون مشکل بود.
 
وی درمورد اینکه خطا روی طارمی می‌توانست پنالتی باشد، گفت: به هیچ عنوان آن خطا پنالتی نبود و خطایی روی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفت.
 
مظفری درمورد اتهام علی دایی در مورد این‌که می‌خواستند بازی را به نفع پرسپولیس دربیاورند، گفت: اگر قرار باشد داوران این بازی را دربیاورند می‌توانند همه بازی‌ها را دربیاورند این اتهامی است که به کل مسابقات وارد شده است، با این حال می‌توان گفت با توجه به اینکه پرسپولیس از ناحیه داوری ضرر کرده، داوران از نظر روانی تحت فشار هستند تا دیگر به ضرر این تیم اشتباهی مرتکب نشوند و شاید همین مسئله‌ باعث شود بعضی صحنه‌های 60 به 40 را هم به نفع پرسپولیس سوت بزنند.
 
مظفری با اشاره به قضاوت دیدار استقلال و پدیده گفت: در این مسابقه داور باید میلاد فخرالدینی بازیکن استقلال را به‌دلیل تکل خشن اخراج می‌کرد،‌البته حسین بادامکی هم به‌دلیل خطایی که مرتکب شده بود می‌توانست از پدیده اخراج شود.
 
وی درمورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند یک پنالتی استقلال گرفته نشده است، گفت: خطایی که مدافع پدیده روی جابر انصاری بازیکن استقلال انجام شد، بیرون محوطه جریمه بود و اصلاً خطای پنالتی نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *