سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

فردا مزایده مرحله چهارم سرخابی ها

دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 423265
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود گودرزی در گرگان با بیان اینکه مرحله چهارم مزایده استقلال و پرسپولیس فردا برگزار و نتایج اعلام می‌شود گفت: در صورتی که مزایده این مرحله به نتیجه نرسد سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهند کرد.



وی همچنین درباره تصمیم مجلس شورای اسلامی درباره اجاره دادن ۲ تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بعید به نظر می‌رسد که مجلس به این زودی بخواهد پاسخ دهد.


گودرزی درباره قطع تلفن بازی تراکتور - نفت افزود: این موضوع سوءتفاهمی بیش نیست که گروه‌های کارشناسی در حال بررسی این موضوع هستند و به زودی روشن می‌شود؛ البته در این سوءتفاهم ها مسائل حاشیه‌ای نیز اضافه شده است.



وی خاطرنشان کرد:‌ گزارشات متعددی داده شده و ۳ گزارش از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و وزارت ورزش در دولت ارائه شده است که هر ۳ منطبق بر هم هستند که نشان دهنده آن است مسائل به آن صورتی که مطرح شده نیست و به این شدت نبوده است.



وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه گروه‌های کارشناسی بی‌طرف و غیر ذینفع از داوران بازنشسته در حال بررسی زوایای مختلف بازی هستند.اظهار کرد: طبق گفته دکتر واعظی وزیر ارتباطات بررسی‌های لازم در این زمینه انجام و به صورت مکتوب اعلام شد، که قطع موبایل وجود نداشته و ظرفیت‌ها، ارقام و پرینت‌های موبایل کاملاً مشخص است که مشکلی وجود ندارد؛ امیدوار هستیم به زودی نتیجه داوری هم مشخص شود.



گودرزی در پایان تصریح کرد: همه مسائل تحت نظر است و کوچکترین ابهامی اگر وجود داشته باشد درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *