شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱

نجابت: گزارش‌برجام رابه شورای‌نگهبان بدهید

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 449641
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس کمیسیون برجام خواست تا گزارش کمیسیون برجام را به شورای نگهبان ارائه کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به اعضای کمیسیون برجام درخواست کرد تا گزارش کمیسیون برجام را به شورای نگهبان ارائه کند.

در ابتدای این نامه آمده‌است: همان‌گونه که مستحضرید علی‌رغم رای مخالف شما دیروز کلیات طرحی در مجلس شورای اسلامی با صحنه گردانی تمام عیار رئیس مجلس به تصویب رسید که به هیچ عنوان صیانت کننده منافع ملی خصوصا در بحث هسته‌ای نمی‌باشد. این طرح با اصولی چند از قانون اساسی خصوصا اصل ۵۷ و اصل ۱۵۳ مغایرت داشته که تفصیل حقوقی آن در این نامه نمی‌گنجد.

در ادامه تاکید شد: از شما به عنوان مدافعین عزت ملی پیرامون طرح مذکور تقاضا می شود نسخه ای از گزارش تخصصی و منطقی کمیسیون تخصصی برجام را جهت استحضار به شورای محترم نگهبان قانون اساسی ارسال داشته و منافذ طرح سست کنونی و همچنین مغایرت‌های این طرح با قانون اساسی را به وسیله گزارش نهایی کمیسیون برجام به اطلاع شورای نگهبان و عموم مردم برسانید تا ان‌شاءلله با دقت نظر اعضای محترم شورای نگهبان آنچه منافع ملی را در نظر می‌گیرد، محقق شود.

نجابت ادامه داد: در شرایطی که معبر نفوذ آنقدر برای دشمنان جمهوری اسلامی گشوده شده که مذاکره کننده آمریکایی هم طرح مجلس را مطابق با خواسته‌های آمریکا می‌داند، آقایان مدعی‌اند در طرح مذکور راه نفوذ دشمن را گرفته اند! حاشا و کلا.

در ادامه تاکید شد: همچنین با کمال تاسف دیروز شاهد رفتار محیرالعقول آقای دکتر لاریجانی و وابستگان ایشان در صحن مجلس بودیم. خوب است که به آقای دکتر لاریجانی- که با حمایت اهل علم قم راهی مجلس شده‌اند - و همچنین حضرات دیگر یادآوری کنید که با این گونه اقدامات نه تنها نمی‌توانند رای بدنه حامی دولت را در انتخابات آتی به دست آورند بلکه پایگاه اجتماعی خود در طیف ارزشمدار را نیز از دست خواهند داد. ضمن آنکه کسب ریاست مجلس آنقدر ارزش ندارد که برای آن محکمات انقلاب اسلامی زیر پا گذاشته شود.

نجابت در پایان این نامه نوشت: برای شما خواهران و برادران انقلابی، صبر و برای سایر نمایندگان بصیرت از خداوند متعال خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *