دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۲

نماینده اصلاح طلب: گزارش کمیسیون برجام دقیق و به نفع دولت بود

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 448301
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون ویژه درمورد برجام را گزارشی دقیق توصیف کرد و گفت: این گزارش به نفع دولت بود و روی نکات خوبی انگشت گذاشته بودند.
نماینده اصلاح طلب: گزارش کمیسیون برجام دقیق و به نفع دولت بود
به گزارش جهان به نقل از مهر، عابد فتاحی گزارش کمیسیون برجام را گزارشی خوب و جدی خواند و گفت: در گزارش کمیسیون برجام شرط و شروط جمهوری اسلامی در اجرای دقیق برجام در مقابل شرط و شروط ایالات متحده آمریکا قرار گرفت که اگر طرف مقابل به عهد خود وفا نکرد، دست دولت برای مقابله به مثل باز باشد.

وی گزارش کمیسیون برجام را در حمایت از برنامه هسته ای و تیم مذاکره خواند و گفت: این گزارش دست دولت را برای مقابله به مثل با اقدامات دولت های غربی باز گذاشت.

نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: با ورود مجلس به بررسی برجام عرصه انتقادات به تیم مذاکره کننده تنگ تر شد. بدین معنا که دیگر فقط عراقچی و ظریف مسئول پرونده هسته ای ایران نیستند بلکه مجلس نیز مسئولیت برجام را پذیرفته است.

وی ادامه داد: کمیسیون برجام ابعاد توافق ایران و غرب را با نگاه انتقادی بررسی کرد که موجب شفاف شدن نقاط قوت و ضعف برجام شد.

نماینده مردم ارومیه با تاکید بر لزوم تسریع در بررسی طرح فوریتی برجام، گفت: برای جلوگیری از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه بهتر است این طرح هرچه زودتر در صحن علنی به تصویب برسد.

فتاحی تصریح کرد: با گزارش کمیسیون برجام موافق بودم زیرا روی نکات خوبی انگشت گذاشته بودند و به خوبی توافق را بررسی کرده بودند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند که همه نمایندگان با توافق مثبت و خوب که منافع ملی را دنبال می کند، موافق هستند و توافقی را که منافع ملی ما را تامین نکند، تایید نخواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از یه زاویه دیگه هم به نفع دولته

اگه مجلس رای نده تا دو سال دیگه دولت برای کار نکردن و گند زدن بهانه خوبی دستشه
محمد
حالا صدای نماینده اصلاح طلب هم شنیده می شود و 5 نماینده دیگر وکیل الدوله هستند ....