يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

انصراف عجیب دایی،پروین و پرسپولیس!

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 449449
متاسفانه امروز هم به شکلی خودجوش دیدم بازیکنان پرسپولیس از سوی این باشگاه برای حضور در بازی فردا اعلام انصراف کردند که واقعا برایم عجیب بود.
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:دم مظلومی و استقلالی ها گرم که از همان ابتدا برای حضور در این دیدار اعلام آمادگی کردند.
 سپهر حیدری در رابطه با برگزاری دیدار یاران نوروزی و تیم هنرمندان برای یادبود هادی نوروزی اظهار داشت: من لیست نفره ای را برای این دیدار در اختیار رسانه ها قرار دادم. در میان آنها اول علی کریمی پاسخی به ما نداد و وحید هاشمیان و مهدوی کیا نیز اعلام کردند به دلیل حضورشان در آلمان نمی توانند در این دیدار حاضر شوند. عابدزاده هم از ابتدا اعتقادش بر این بود چنین دیداری باید بعد از چهلم آن مرحوم برگزار شود. به هر حال تمام بازیکنانی که در لیست ما حضور داشتند بزرگ هستند و حتی ۲۰ نفر از آنها هم بیایند برای ما کافی است.
 
وی در خصوص انصراف بازیکنان و مربیان پرسپولیس از این دیدار عنوان کرد:من چند روز قبل در تمرین پرسپولیس حاضر شدم که همه بازیکنان و کادر فنی به من قول دادند در این باز حاضر می شوند. حتی با خوردبین، باقری و برانکو صحبت کردم که قرار شد تمرین شان را برای برگزاری این دیدار صبح برگزار کنند و بازیکنان در بازی یادبود نوروزی حاضر شوند. متاسفانه امروز هم به شکلی خودجوش دیدم بازیکنان پرسپولیس از سوی این باشگاه برای حضور در بازی فردا اعلام انصراف کردند که واقعا برایم عجیب بود.
 
کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: اشپیتیم آرفی از آلمان برای این دیدار به تهران آمده و به نظرم هرکسی که فردا بیاید به عشق هادی آمده است. حتی من امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شدم اما گفتند طاهری در جلسه است و نتوانستم با او دیدار کنم. به هر حال هر کسی فردا در این بازی حاضر شد قدمش روی چشم و اگر هرکسی هم نیامد که با اختیار خودش بوده است. از حسین یاریار هم تشکر می کنم که تیم هنرمندان و تمام هماهنگی های این بازی را آماده کرده تا فردا بازی خوبی انجام شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که چطور در فاصله یک روز مانده به این دیدار شاهد انصراف برخی بزرگان هستیم گفت: خیلی ها دوست ندارند این اتفاق بیفتد. چون مشکل شان این است که چرا سپهر حیدری باید چنین بازی را برگزار کند. به نظرم به خاطر نوروزی هم شده باید حسادت ها و کدورت ها را کنار بگذاریم. جالب است امروز شنیدم یک نفر خطاب به من گفته بود برای تبلیغ آکادمی فوتبالش چنین کاری انجام می دهد. من نمی دانم برگزاری چنین بازی چه ربطی به آکادمی فوتبال من دارد. این کارها را می کنند که مردم به ورزشگاه نیایند اما مطمئن باشید از دو سه ساعت قبل از دیدار ورزشگاه دستگردی پر خواهد شد.
 
وی همچنین اضافه کرد: باز هم دم مظلومی و استقلالی ها گرم که از همان ابتدا برای حضور در این دیدار اعلام آمادگی کردند. حتی مظلومی ساعت تمرین تیمش را تغییر داد تا همه بتوانند در این بازی شرکت کنند. فعلا آن چیزی که می بینم این است که استقلالی ها بیشتر از پرسپولیسی ها برای برگزاری این بازی کمک کردند. جالب است من سر تمرین پرسپولیس رفتم و همه بازیکنان و کادر فنی برای حضور در این بازی استقبال کردند اما به یکباره می گویند ما نمی آییم.
 
حیدری در پاسخ به این سوال که کادر فنی تیم یاران نوروزی در بازی فردا چه کسانی خواهند بود، خاطرنشان کرد: من به پروین، عابدزاده و دایی احترام گذاشتم و گفتم فردا روی نیمکت بنشینند اما آنها نظر دیگری داشتند. از انصراف دایی تعجب می کنم چون او به من قول داده بود در این بازی شرکت کند. نمی دانم چه شده که حالا جواب تلفن مرا نمی دهد. به شکل جالب و عجیب دسته جمعی کنار کشیدند اما با این حال یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری فردا مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشته باشند.
 
وی در خصوص اینکه علی پروین و عابدزاده اعلام کرده اند بهتر است چنین دیداری بعد از چهلم نوروزی انجام شود اذعان داشت: بعد از چهلم که خیلی دیر است. الان خانواده نوروزی به چنین مراسمی احتیاج دارند. باور کنید این بازی برای من یک ریال هم درآمد ندارد و من به صورت دلی سعی کردم برای همبازی سابقم کاری انجام دهم. هیچ بلیت فروشی هم در ورزشگاه انجام نمی شود و مردم می توانند به صورت رایگان حاضر شوند. نمی دانم ما گناه کردیم که خواستیم کاری برای همبازی سابق مان انجام دهیم. فکر می کنم فردا کسانی که اشک واقعی برای نوروزی ریختند مشخص می شوند. قطعا این نفرات که یک روز مانده به برگزاری بازی کنار می کشند جزو این نفرات نیستند.
 
کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان در واکنش به اینکه گفته می شود علی کریمی از وی به خاطر قرار دادن نامش در لیست بازیکنان بدون هماهنگی ناراحت شده گفت: نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما من هم روزی کاپیتان پرسپولیس بودم. به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس از همه دوستان دعوت کردم تا بازی فردا به شکل خوبی برگزار شود. واقعا گناه کردم بانی یک کار خیر شدم؟ من با خوردبین، کریم باقری و محسن بنگر نشستم و این لیست را تهیه کردم. علی کریمی هم بزرگتر ماست اما مطمئن باشید اگر نام او را در لیست قرار نمی دادیم جنجال بیشتری به پا می کردند و حالا هم که نامش را قرار دادیم این طور با ما برخورد می کنند. با این شایعات و این رفتارها تن هادی را در گور می لرزانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *