جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اظهار نظر استیلی در مورد دایی و پروین

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 357496
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به اظهار نظر در مورد سرمربی سرخ‌پوشان، مدیرعامل پیشین و آینده این باشگاه پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمید استیلی در پایان نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه امروز پیرامون انتخاب مدیرعامل، دبیر، نایب رئیس و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو شد و این انتخاب‌ها صورت گرفت.

وی ضمن تأکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند در یک راستا حرکت کنند،‌ افزود: اولین چیزی که هیئت مدیره باشگاه در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد کرد بدهی بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس است. پس از آن باید در خصوص وضعیت کادر فنی تصمیم گرفته و هرچه زودتر تیم را برای فصل آینده ببنیدیم.

استیلی سال آینده را سالی سخت و دشوار برای پرسپولیس خواند و گفت: از آنجایی که تیم باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، باید هرچه زودتر تیم فصل آینده شکل بگیرد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر لزوم شکل دادن به ساختار باشگاه پرسپولیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و یادآور شد: اولین چیزی که برای ما مهم است هواداران هستند و باید به خاطر هواداران تیم را به جایگاهی که آنها می خواهند برسانیم.

وی یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های وزارت ورزش را تعدیل قراردادهای بازیکنان خواند و افزود: ما زمان کمی در اختیار داریم و باید در این مدت کوتاه وضعیت باشگاه را سر و سامان دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از برگزاری نشست این هیئت در ساعت ۱۷ امروز خبر داد و اعلام کرد که در این جلسه پیرامون قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس در فصل گذشته و تشکیل تیم برای فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

آینده علی دایی در تیم پرسپولیس پرسش دیگر خبرنگاران از استیلی بود که وی در پاسخ گفت: دایی خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و فصل گذشته تیم با هدایت او به نایب قهرمانی رسید. در خصوص آینده او در تیم پرسپولیس هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفته و مدیرعامل باشگاه تصمیمات را اجرا خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از زحمات محمد رویانیان در این باشگاه تشکر و قدردانی می‌کند، مدعی شد در جلسه پیش از ظهر امروز در خصوص علی دایی و شخص خاصی صحبت نشده است.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای حضور در جمع مدیران ارشد این باشگاه از پیشکسوتان و مدیران پیشین این باشگاه رخصت خواسته است. او با بیان این مطلب افزود: ما باید ضمن فراهم آوردن زمینه برای پرداخت بدهی‌های گذشته، جهت حضوری قدرتمند در فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم.

استیلی ضمن اعلام اینکه علیرضا رحیمی از گزینه‌های اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش برای مدیرعاملی این باشگاه بوده، فرمایشی بودن انتخاب او را رد کرد و در این خصوص تصریح کرد: تمامی اعضای هیئت مدیره در خصوص انتخاب مدیرعامل بحث و تبادل نظر کردند و در نهایت تصمیم به انتخاب رحیمی گرفتیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب اسپانسر این باشگاه خاطرنشان کرد: افرادی که برای عضویت در هیئت مدیره انتخاب شده‌اند قرار است با بهره‌گیری از برند پرسپولیس زمینه درآمدزایی را فراهم آورند و در این بین نام سرمایه‌گذار خاصی مطرح نیست.

وی ارقامی که برای خرید باشگاه پرسپولیس و سرمایه‌گذاری در این باشگاه مطرح می شود را رد کرد و گفت: رقم خیلی خوبی در پرسپولیس سرمایه‌گذاری شده که باعث خواهد شد شرایط این باشگاه بهبود یابد.

استیلی از علی پروین به عنوان اسطوره این باشگاه یاد کرد و اظهار داشت: دوست داشتیم علی پروین در هیئت مدیره حضور داشته باشد. وزارت ورزش نیز تمایل داشت و موافق بود پروین در هیئت مدیره باشگاه باشد اما ایشان مشکلاتی داشت که مانع از حضورش در هیئت مدیره شد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه نمی‌توان علی پروین را از پرسپولیس جدا دانست، در خصوص اینکه آیا در انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نقشی داشته است، تصریح کرد: من در انتخاب اعضای هیئت مدیره نقشی نداشتم. وزیر ورزش در این خصوص تصمیم گیرنده بود. من چه کسی هستم که برای انتخاب هیئت مدیره توصیه کرده باشم؟

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به تشکیل کمیته فنی این باشگاه و اینکه علی دایی با آن مخالف است، گفت: ما در هیئت مدیره هر موردی را تصویب می‌کنیم و مدیرعامل باشگاه باید زمینه اجرای آن را فراهم آورد.

وی داشتن کمیته فنی قوی را برای داشتن تیمی قدرتمند در تمام زمینه‌ها حیاتی خواند و تصریح کرد: قطعاً کمیته فنی ایجاد حاشیه نمی‌کند و به تمام تیم‌های پرسپولیس از بزرگسالان تا رده‌های پایه کمک خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *