جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

حمایت کفاشیان از داوران

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 447558
رییس فدراسیون فوتبال از داوران این رشته حمایت خود را اعلام کرد اما گفت که کمیته داوران هم باید برنامه هایی برای استعدادیابی و افزایش سطح قضاوت داوران در دستور کار خود داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، علی کفاشیان در مراسم تجلیل وزارت ورزش از بانوان فوتسال، عنوان کرد: بزودی جلسه ای با کمیته داوران در راستای سیاستگذاری و حمایت از داوران خواهیم داشت.

وی افزود: باید از داوران با تجربه خود حمایت کنیم و یقین دارم قضاوت ها در آینده بهتر خواهد شد. ضمن اینکه یک داور نباید با استرس فراوان وارد میدان شود.

کفاشیان در مورد اینکه چرا سفرهای وی از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش رسانه های می شود، گفت: این مورد را باید مسوولان جواب بدهند، اما باید بگویم که تمام سفرهای ما کاری است و برای توسعه روابط بین الملل باید در جلسات خارجی حضور داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در همین راستا نشست کمیته فوتسال فدراسیون جهانی در سوییس و نشست فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا در مالزی برگزار شد که من با موافقت وزارت ورزش در آن شرکت کردم.

وی درخصوص مطرح شدن دوباره بحث فساد در فوتبال از سوی نمایندگان مجلس عنوان کرد: بارها گفته ام در کشور ما رکن های قضایی وجود دارد و اگر فسادی باشد حتما رسیدگی و با آن برخورد خواهد شد.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می شود نام کارلوس کی روش نیز در پرونده فساد در فوتبال به خاطر دریافت پول از شرکت آل اشپورت وجود دارد توضیح داد: وی قراردادی را با این شرکت امضا و پولی دریافت کرد و گمان نمی برم این را فساد بنامند. بهتر است ابتدا تعریفی از فساد داشته باشیم و بعد اهالی فوتبال را وارد این پرونده ها کنیم.

وی درخصوص اعزام نشدن خبرنگاران با تیم ملی فوتبال بزرگسالان به مسابقات و اردوها گفت: در این راستا تابع کمیته رسانه فدراسیون فوتبال با مسوولیت دکتر احمدی هستیم. حتی برای دیدار با عمان نیز درخواست هایی ارائه شده که در تلاش برای نهایی شدن آن هستیم.

کفاشیان در مورد پاداشی که فدراسیون به اعضای تیم ملی فوتسال ارائه خواهد کرد،گفت: نشست هیات رئیسه هفته آینده برگزار و پرداخت پاداش ها را در این جلسه تصویب و ارائه می کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درمورد میزان پاداش ها با خنده جواب داد: پول و یا سکه طلا پاداش بازیکنان است و به آنها خانه با خودرو نمی دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
لبخند بزن-ژست بگیر- دست بده
بخند شاد باش در مجمع سازمان ملل هم نطق انتخاباتی کن

عزت و احترام به پاسپورت ایرانی بازگشته
وزیر بهداشت ...