چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱
استقلالی ها جواب بدهند!

100 میلیون بازیکن برزیلی استقلال کجارفت

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 447105
ریوالدو بازیکن برزیلی استقلال قراردادش را فسخ کرد و حالا می‌خواهد برود اما نباید خیلی عجله کند. ۳۰ هزار دلار باشگاه استقلال ناپدید شده و همه منتظر توضیحات باشگاه هستند‌؛ اینکه چه بلایی سر پول آمده است.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت : ریوالدو در ابتدای فصل توسط امیر مظلومی برادرزاده پرویز مظلومی به استقلال آمد و خیلی زود ساز جدایی کوک کرد. هنوز کسی نمی‌داند در این مدت دقیقاً چه اتفاقی افتاد اما ریوالدو ناگهان اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد در استقلال بماند.

او ابتدا مشکل خانوادگی‌‌اش را بهانه کرد و گفت به دلیل تولد فرزندش نمی‌تواند در ایران بماند اما عده‌ای می‌گویند سرکشی ناگهانی‌‌اش، بی‌ارتباط به بعضی از اتفاقات هم نیست.

كار به جايي رسيده كه حتي حراست وزارت ورزش هم وسط آمده و خواهان توضيحات باشگاه و مسئولانش شده است. كل داستان از اين قرار است كه ريوالدو ۸۰ هزار دلار به عنوان ۳۰ درصد از قرارداد دريافت كرد. اين خبر در رسانه‌ها منتشر شد و به محض انتشار آن، ناگهان ريوالدو اعلام كرد نمي‌خواهد در استقلال بماند. در اين روزها كسي نتوانست او را پيدا كند كه بفهمد دقيقاً چه اتفاقي افتاده اما استقلالي‌ها گفتند بازيكن برزيلي مي‌خواهد برود.

پس از جدي شدن خبر جدايي او از استقلال، ناگهان ماجراي ۳۰ هزار دلار ناپديد شده به ميان آمد. استقلالي‌ها اعلام كرده‌اند اين پول را از او خواسته‌اند اما اين بازيكن گفته است تنها ۴۰ هزار از ۸۰ هزار دلار عايد او و مدير برنامه‌هايش شده است. در اين بين ۱۰ هزار دلار هم انگار به مدير برنامه‌هاي او در ايران رسيده و حالا سؤال اينجاست كه ۳۰ هزار دلار مابقي چه شده؟

مسئولان استقلال روز گذشته بي‌آنكه توضيح شفافي درباره پول گم شده بدهند، قرارداد ريوالدو را فسخ كردند. حال چطور ممكن است ريوالدو پول را برنگردانده، قراردادش فسخ شود؟ بي‌شك استقلالي‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند كه پولي عايد ريوالدو و مدير برنامه‌هايش نشده كه با اين اتفاق موافقت كرده‌اند. روز گذشته حتي مدير برنامه‌هاي برزيلي ريوالدو در نامه‌اي رسمي به باشگاه استقلال اعلام كرد تنها ۱۰ هزار دلار نصيب او و ۳۰ هزار دلار نصيب ريوالدو شده است و از سرنوشت بقيه پول خبر ندارد. استقلالي‌ها هم بي‌شك با ايمان داشتن به اين موضوع، رأي به فسخ قرارداد دادند. امير مظلومي مدير برنامه‌هاي ايراني ريوالدو در پاسخ به اين سؤال كه چه اتفاقاتي در اين بين افتاده، مي‌گويد: «ريوالدو دلش با استقلال نيست و حتي به جلسه كميته انضباطي باشگاه هم نيامد.

واقعاً همه در اين ماجرا ضرر كرده‌اند. به همراه آقاي جويباري و سبك‌دست زحمات زيادي كشيديم تا مشكل حل شود اما نشد. قطعاً استقلال الان با ريوالدو توافق كرده كه قراردادش فسخ شده است.» او در پاسخ به اين سؤال كه تكليف ۳۰ هزار دلار چه مي‌شود، مي‌گويد: «مدارك و اسنادي در باشگاه وجود دارد كه ۸۰ هزار دلار را ريوالدو گرفته است. شايد ايجنت برزيلي اصلاً ۵ درصد به اين بازيكن داده و مابقي را خودش برداشته. آنها بين هم توافق كرده‌اند و ما از ساير مسائل خبر نداريم. به‌ هر‌ حال اسناد و مدارك موجود است كه ۸۰ هزار تا به خود ريوالدو داده شده.»

بي‌شك وزارت ورزش و حراستش به عنوان متوليان باشگاه استقلال بايد در اين زمينه همه چيز را بررسي كنند تا مشخص شود چه بلايي بر سر نزديك به ۱۰۰ ميليون پول آمده است. اين موضوع كوچكي نيست و رسانه‌ها هم نبايد به سادگي از كنارش عبور كنند. بي‌شك خود ريوالدو كه اين روزها به شكل عجيبي از دسترس خارج شده، مي‌تواند در اين باره همه چيز را شفاف بگويد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از داوران باید پرسید که به نفع استقلال می گیرند