پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وضعیت پرونده ریوالدو در حراست وزارت ورزش

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 447468
رییس حراست وزارت ورزش و جوانان گفت که به زودی جلسه‌ای را با سایر کسانی که در ماجرای ریوالدو بودند، برگزار می‌کند.
به گزارش جهان ،محمدحسین حمیسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده 40 هزار دلار پول مفقود شده ریوالدو گفت: با دستور آقای حسنی‌خو و تاکیدهای افشارزاده، حراست وزارت ورزش پیگیری جدی در این زمینه انجام داده است. روز گذشته با حضور آقایان علیپور و بزرگی جلسه‌ای را با ریوالدو برگزار کردیم و صحبت‌هایش را شنیدیم. این بازیکن ادعا داشت که پولی دریافت نکرده و بنا داریم با سایر کسانی که در این قضیه دست دارند، صحبت کنیم.
 
او افزود: تا جایی که می‌دانم ریوالدو روز گذشته قراردادش را با استقلال فسخ و شب گذشته ایران را ترک کرده است. ما در حال پیگیری ماجرا هستیم و به هر حال این 40 هزار دلار از بیت‌المال رفته و باید دید دست چه کسی یا چه گروهی است.
 
رییس حراست وزارت ورزش در پایان افزود: اگر مشخص شود این پول دست شخص یا گروهی است باید به باشگاه برگردد و اگر بخواهند پول را برنگردانند یا مشکل‌آفرینی کنند حتما پیگرد قانونی در دستور کار قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *