پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

حنیف: مهاجم راه‌آهن مثل شبح بود !

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 446534
مدافع استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی عقیده داشت تصمیم حسین زرگر در اعلام پنالتی اول درست نبوده است.
به گزارش جهان، تماشاگر نوشت: عمران‌زاده با توصیف سرعت محمدی بازیکن راه‌آهن گفت: بازیکن راه‌آهن عین شبح از روی من رد شد و من خودم را کنار کشیدم تا به او نخورم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. اگر هم برخورد کرده باشم این خطا فکر می‌کنم بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه در صحنه اخراج ننزیچ ، خودش زرنگی کرده و باعث اخراج او شده، گفت: زرنگی که نمی‌توان گفت کردیم او خروج کرد و پس از اینکه روی هم پیچ خوردیم به روی او نشستم. او زور اینکه بلند شود را نداشت.عمران‌زاده در مورد اینکه به نظر می رسد زورش از بازیکنان استقلال در زمین بیشتر است اما بیرون از زمین زورش از آنها کمتر است و نتوانسته چکش را بگیرد خاطرنشان کرد: آنها به من گفتند دسته چک‌شان تمام شده و وقتی دسته چک جدید گرفتند چکم را می‌گیرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا جان میکسدزون دیگر چه صیغه ای است؟؟؟ زبان فارسی را مسخره نکنید! مگر تا حالا بدون این واژه بی مسمی اموراتمان نمی گذشت که باید حتماً این واژه را بکار بگیرید؟؟؟؟
یک جو غیرت هم خوب است به خدا !!!!