سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

چرا کی روش پاسخ اتهامات را نداد ؟

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 446280
کارلوس کی روش سرمربی تیم ‌ملی هر روز تمام اخبار رسانه‌های ایران را رصد می‌کند. تمام اظهارات درباره کروش در قالب یک پوشه و به زبان انگلیسی در اختیار مربی پرتغالی قرار می‌گیرد. او از تمام اخبار مطلع است و چیزی از دیدش پنهان نمی‌ماند. در این مدت او به طور کامل در جریان مصاحبه‌های مسئولان سابق کمیته اخلاق هم بود.

به گزارش جهان،  خبر ورزشی نوشت : محمدزاده رئيس و آبانگاه دبير سابق اين كميته، پس از استعفا و كناره‌گيري، مصاحبه‌هاي تند خود عليه كروش را آغاز كردند. ابتدا محمدزاده گفت پرونده فساد يك‌ فرد در تيم ‌ملي، به زندگي شخصي كروش بازمي‌گردد.

در ادامه آبانگاه حرف از باجگيري زد و بيش از پيش كروش را مجاب كرد تا از مجراي قانوني براي رسيدگي به اين حرف‌ها اقدام كند. كارلوس كروش پس از ديدن اين مصاحبه‌ها قصد داشت براي روشن شدن افكار عمومي حرف‌هايي بزند اما سرانجام تصميم گرفت از قانون كمك بخواهد. خبرهاي رسيده از اردوي تيم‌ ملي حكايت از آن دارد كه كروش پرونده‌اي تشكيل داده و قصد دارد محمدزاده و آبانگاه را به دادگاه بكشد.

كروش با يك وكيل ايراني در تهران كار مي‌كند و احتمالاً از طريق او اين پرونده را پيگيري خواهد كرد. كروش تمام اظهارات محمدزاده و آبانگاه را جمع كرده و قصد دارد در اختيار دادگاه قرار دهد. او مي‌گويد تا لحظه آخر پاي حرف‌هايش مي‌ايستد و حقش را مي‌گيرد. او معتقد است اظهاراتي كه اين دو مسئول سابق كميته اخلاق كردند، بدون سند و مدرك بوده است.

كروش قطعاً شكايت مي‌كند و تا پايان پرونده هم مي‌رود. محمدزاده البته در مصاحبه‌اي كه داشت، ادعا كرده بود مدارك لازم را دارند و حتي به كميسيون اصل ۹۰ هم ارائه داده‌اند تا آنها هم در اين زمينه پيگيري‌هايي كنند.
بي‌شك در دادگاه همه چيز مشخص خواهد شد؛ اينكه مسئولان كميته اخلاق دقيقاً درباره چه مسائلي حرف مي‌زنند و چه مداركي دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *