پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۳

چرا داوریها سریالی به نفع استقلال است

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 446092
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: «اگر اشتباهات داوری علیه ما برای یک تیم دیگر بود، چه غوغایی برپا می کردند.»

به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، منصور قنبرزاده در رابطه با شکست تیم نفت مقابل استقلال اظهار داشت: «در این دیدار با بدشانسی و برخی اتفاقاتی که در زمین رخ داد، به نتیجه نرسیدیم. البته در کل عملکرد خوبی در زمین نداشتیم و باعث شد که مقابل استقلال شکست خوردیم. ما از نتایج تیم راضی نیستیم و عصر امروز جلسه ای را با کادرفنی برگزار می کنیم.»

وی درباره اینکه امکان تغییرات در کادرفنی هم وجود دارد، عنوان کرد: «اگر قرار بود تغییری صورت بگیرد، کادرفنی را فرا نمی خواندیم و تغییرات را انجام می دادیم. امیدوارم بتوانیم عدم نتیجه گیری تیم را به خوبی بررسی کنیم. شخصا فکر می کنم بازیکنان اشباع شده اند. دلایل دیگری هم دارد که باید بررسی شود.»

مدیرعامل نفت تهران در خصوص بی انضباطی بیرانوند تصریح کرد: «کمیته انضباطی باشگاه این بازیکن را به خاطر سرپیچی از دستور مربی احضار کرده و تصمیمات لازم در این باره گرفته خواهد شد. او در ابتدای فصل هم یک بار به خاطر غیبت در تمرینات تذکر دریافت کرده بود و این بار قطعا بحث جدی تر با بیرانوند خواهیم داشت.»

وی درباره اینکه گفته می شود شاید بیرانوند تیم ملی را هم از دست بدهد، گفت: «اتفاقا به خاطر کمک به تیم ملی باید تصمیمات کمیته انضباطی طوری باشد که این بازیکن قدر جایگاه خود را بداند. آل اسحاق، دبیر کمیته انضباطی، حقوقدان است و مطمئنم که تصمیم قاطعی در این باره خواهد گرفت.»

قنبرزاده با اشاره به اشتباه داور در عدم اعلام ضربه پنالتی برای نفت بیان داشت: «در برنامه ۹۰ دیدید که پنالتی روی بازیکن ما به اشتباه اعلام نشد. فکر می کنم آن موقع هنوز گل استقلال هم به ثمر نرسیده بود و می توانست جریان بازی تغییر کند. حالا دقت کنید اگر تیم های دیگر این اتفاق برایشان رخ داده بود، چه غوغایی برپا می کردند. متاسفانه تیمی مثل نفت چون تماشاگر ندارد، باید چنین بلایی سرش بیاید.»

وی در خصوص اینکه داوری ها در هفته های اخیر به سود استقلال بوده، گفت: «متاسفانه این بار هم ما مورد لطف قرار گرفتیم. به نظر رسانه ها باید موشکافی کنند که چرا این اتفاقات سریالی رخ می دهد.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.بازم با این همه نامردی پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است ...
گودرزی باید حیاکنه،ورزش رهاکنه
میثم
خب اگه به نفع استقلال نباشه ب نغع کی باشه?گودرزی استقلالیه دیگه،سوگلیش هم افشارزاده ست،مافیا هم که همیشه برااستقلال فعاله