جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

یادوخاطره رحمانی‌فضلی از رزمندگان+عکس

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 445991
وزیر کشور در صفحه اینستاگرامش با انتشار مطلبی یاد و خاطره رزمندگان و جانبازان را گرامی داشت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صفحه اینستاگرامش با انتشار مطلبی یاد و خاطره رزمندگان و جانبازان را گرامی داشت.


وی نوشت: یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدای گرانسنگ و گرانقدری که قهرمانانه و مردانه در مقابل جبهه متحد استکبار و دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و لحظه ای در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی درنگ ننمودند را گرامی داشته و با تأکید بر عزم راسخ دولت تدبیر و امید بر ارج نهادن هرچه بیشتر به مقام شامخ شهدای عزیز و استمرار راه درخشان آنان ، توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای " مدظله العالی " از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاح
"عزم راسخ دولت تدبیر امید " را حذف کنید جمله تان زیباتر است و حقیقت !
کدام عزم راسخ !?
استمرار راه شهدا در برابر استکبار ایستادن است اما دولت تدبیر ، این تذهبون !?
اقای وزیر!نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت به غمزه مسءله اموز صد مدرس شد.بیستون را عشق کند وشهرتش فرهاد برد یاد ان زمانی که مانع رفتن دانشجویان به جبهه میشدند،!،!