دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۵

از دلایل افزایش بیکاری، ممنوع التصویری رئیس اصلاحات است!

دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 445721
عضو لیبرال حزب کارگزاران گفت یکی از دلایل تعداد بالای بیکاران، ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات است!
از دلایل افزایش بیکاری، ممنوع التصویری رئیس اصلاحات است!
به گزارش جهان، حسین مرعشی در مصاحبه با ایلنا از ممنوع‌التصویری رئیس‌ دولت اصلاحات و یکی از سران فتنه ۸۸ اظهار نگرانی کرده و گفته است: کشور از این وضعیت ضرر می‌کند و از این دست ضررها فراوان داریم و خروجی این ضررها تعداد بالای بیکاران و افزایش مفاسد در کشور و حضور افراد نالایق در پست‌های مدیریتی است که در نهایت زندگی مردم شیرینی خود را از دست خواهد داد.

سخنگوی کارگزاران درباره تمایل بخشی از حاکمیت به تکرار دولت نهم و عدم استقبال از قدرت گرفتن اصلاح‌طلبان گفت: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی باشرف نیست.

روزنامه کیهان درباره این اظهارات مرعشی نوشت: این اظهارات و دم ‌زدن از چیزی به نام شرف در حالی است که برخی اعضای کارگزاران و مدعیان اصلاح‌طلبی، علنا به وطن‌فروشی در فتنه سال ۸۸ پرداختند و پیش از آن با خیانت ‌در دولت‌های سازندگی و اصلاحات، رکورد بالاترین تورم در حد ۴۹/۴ درصد و بزرگ‌ترین فساد (در حد قرارداد کرسنت که به مدت ۲۵ سال، گاز ایران را ۱۴ برابر زیر قیمت جهانی می‌فروخت و به تصریح وزیر ارشاد موجب زیان ۱۴/۵ میلیارد دلاری به کشور شد) را در کارنامه خود دارند، همچنان که مفاسد بزرگی نیز چون رشوه و پرونده‌های استات اویل و شهرام جزایری و... را مرتکب شده‌اند. این جماعت عملا در آشوب‌افکنی سال ۸۸ تبدیل به عوامل جنگ نیابتی دشمن شدند و زمینه‌سازی با عبور از آرمان‌های امام و انقلاب، کار ترویج اباحه‌گری و لیبرالیسم را به جایی رساندند که حتی آقای محمد هاشمی با اعتراض از کارگزاران جدا شد.

از سوی دیگر سزاوار یادآوری است که عملکرد دولت‌های نهم و دهم و نیز اجزای مختلف هر یک از این دولت‌ها، یک دست نیست و از خدمت مورد استقبال و تکریم مردم تا خیانت برخی از دست‌اندرکاران حلقه انحرافی را که در فساد‌انگیزی‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به جریان نفاق مدعی اصلاح‌طلبی اقتدا کردند، شامل می‌شود.

و بالاخره اینکه عضو مرکزیت کارگزاران (وزیر ارشاد دولت اصلاحات و زینت کابینه خاتمی) هم‌اکنون به طور رسمی و علنی مشغول گدایی همزمان از انگلیسی‌ها و آل‌سعود است که لابد این هم از نوع شرف کارگزارانی است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *