جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۲
۷۵

کشور نباید به دست کسانی بیفتد که پدر و مادرشان معلوم نیست!

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 365196
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: کشور نباید به دست کسانی بیفتد که به اصطلاح معلوم نیست پدر و مادرشان کیست!
کشور نباید به دست کسانی بیفتد که پدر و مادرشان معلوم نیست!
به گزارش جهان، حسین مرعشی در گفتگو با ایسنا با انتقاد از عملکرد دولت گذشته و ادعای اینکه کسی مسئولیت اشتباهات آن را نمی پذیرد، گفت: کشور نباید به دست کسانی بیفتد که به اصطلاح معلوم نیست پدر و مادرشان کیست، چطوری فکر می‌کنند و ریشه آنها کجاست.

وی با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان اکنون مسئولیت دولت آقای روحانی را می‌پذیرند" افزود: ممکن است جاهایی انتقاد داشته باشند و بگویند انتقاد داریم اما مسئولیت روی کار آمدن آقای روحانی را می‌پذیرند و تا به امروز نیز به آن افتخار می‌کنند؛ چراکه ما مفتخر هستیم رئیس‌جمهوری را به مردم معرفی کردیم و برای پیروزی آن پایمردی کردیم که امروز دارد کشور را از مهمترین و بزرگترین مشکل تاریخی سیاسی قرن اخیر نجات می‌دهد. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم؛ ولو ممکن است مثلاً به وزیر کشور نیز انتقاد داشته باشیم ولی کلیات آن را قبول داریم و مسئولیتش را می‌پذیریم.

مرعشی پاسخ به اینکه "اخیراً شما و آقای کرباسچی تاکید کرده‌اید که کارگزاران یک حزب دموکرات - لیبرال است؛ البته شما قید اسلامی بودن را بر آن اضافه کرده‌اید. بر اساس چه نگاهی مشی کارگزاران به این سمت سوق داده شد و مؤلفه‌های آن چیست؟"، گفت: کارگزاران سعی کرده که در این زمینه یک نقش پیشتازی را بر عهده بگیرد، چراکه حزبی خوب است که تکلیف خود را به لحاظ حرفه‌ای مشخص کند و به مردم بگوید که می‌خواهد در چه جهتی حرکت کند. ما بر روی آزادی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... و در کنار آن بر آزادسازی اقتصادی و اقتصاد آزاد که در آن رقابت وجود داشته باشد و این زمینه را فراهم کند که هزینه‌های زندگی کاهش پیدا کند، درآمد مردم افزایش پیدا کند و بهره‌وری اقتصادی بهینه شود، تاکید داریم. ما در حال حاضر راه‌حلی بهتر از مردم‌سالاری و دموکرات بودن نمی‌شناسیم و معتقدیم که باید این موضوع را تجربه کنیم و به آن پایبند باشیم.

وی درباره پاسخ به اینکه "اگر دموکرات لیبرال بودن را به عنوان مشی سیاسی کارگزاران در نظر بگیریم، این مشی چقدر با اهداف اصلی تأسیس کارگزاران، سازگار است؟" عنوان کرد: درجه توجه به آزادی متفاوت می‌شود. کارگزاران از اساس همیشه در مورد مهم‌ترین مسأله کشور یعنی اقتصاد، به اقتصاد آزاد باور داشته و بر آن تاکید داشته است. در بحث سیاست نیز ما معتقدیم که اساس جمهوری اسلامی ایران بر اساس آزادی بوده است ... ما اکنون بر روی آزادی‌های سیاسی تاکید داریم. در حال حاضر یک عده‌ای برای حفظ حاکمیت محدود خودشان و استمرار آن اصرار دارند که رقبا را حذف کنند و آزادی‌ها را محدود کنند. ما می‌گوییم هیچ ضرورتی ندارد که چنین اتفاقی بیفتد.

حسین مرعشی در ابتدای سخنانش هم گرچه از محرومیت ۱۰ ماهه اش از فعالیت حزبی بنا بر حکم دادگاه خبر داد اما در عین حال گفت: دوستان در کارگزاران من را از شورای مرکزی کنار نگذاشتند ولی مسئولیتی در حزب نمی‌توانم بپذیرم تا این دوران محرومیت تمام شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسین
لطفا بفرمائید پدر و مادر شما کیست
حالا چرا آقایان از کسانی که در عاشورای 88 همانند حرامزادگان سال 63 هجری قمری که بر جسد امام حسین(ع) اسب تاختند به سرور مان بی احترامی کردند و تکایا را آتش زدند حمایت کردند؟؟؟؟؟؟؟؟

بعدا هم آنها را خداجو نامیدند.همانند دروغی که الان میگویند اعتدال ولی افراط از تک تک حرفها و رفتارشان هویداست
بهی
Serbia
فعلا که با بیرون اومدن نوارهای مختلف معلوم شده که کی حرومزاده است ..... زیاد جوش نخور
کسی که در دشمنی زیاده روی کند گنهکار و آن کس که در دشمنی کوتاهی کند ستمکار است و هر کس بی دلیل دشمنی کند نمی تواند با تقوا باشد.
حکمت 298 نهج البلاغه
adel seresi
ای بابا ول کن جون من بی خخی!!!!!!!!!!!!
پدرشون همون کسی هست که تو اون خطبه نماز جمعه88که دختر پسر کنارهم وباکفش نماز خوندن و از خطبه سراپا قررا اون که مختلط با اشک برا بازداشت شدگان بود استفاده وافر بردن.........
جناب الف/ه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finland
اینم هم از ادب مدعیان. فقط مونده بوده منتقدان خود را حرام... بنامند.
بگو ، بگو كه ميدونم كجات ميسوزه جناب مرعشي(برادر عليا مخدره عفت السلطنه)!!!!!!!!!!!!
سید
این ادبیات چاله میدونی است
احمد
کافر همه را به کیش خود پندارد .
بلا نسبت چاله میدونی ها!
Iran, Islamic Republic of
إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاكُمْ

لازم به یادآوری نیست که اسلام تقوی را مایه فضیلت دانسته نه پشت و فامیل و افتخار به پدران و نیاکان. البته اگر به اینها هم باشد دولت گذشته مسلما با پدر مادرتر از این افراد کثیف هست که با پول بیت المال برای خود جاه و مقامی درست کردند و بکمک رسانه های غالبا سرسپرده ناحق خود را بنام حق می نمایانند.
البته خدا جای حق است و حق هیچگاه پشت ابر سیاه این دسته آقایان نخواهد ماند.
Iran, Islamic Republic of
تو که که پدرت مادرت مشخصه در دوران سازندگی که گند زدید به کشور انگار یادتان رفته تورم0 5 درصدی واعتراض مردم را
باسلام این جمله توهین مستقیم به مردم است این جمله توهین به تمام مردم است این جمله بار قضایی دارد پدروادرشان معلوم نیست یعنی چه این تهمتی است که اگر شخص نتواند ثابت کند باید شلاق بخورد من به عنوان یک شهروند از دادستان کل کشور تقاضادارم به این مسیله رسیدگی کند
راست میگی باید شلاق بخوره
حمید
خب حالا این آقا خودش یعنی پدر و مادر داشت که این همه انتقاد می کرد.
حلال زاده
واي احمدي نژاد چه حرف زشتي زد به كساني كه كشور را به آشوب كشيدن گفت " خس و خاشاك "
ولي شماها نه خيلي با ادبيد. از فحش هاي خارجي ها كه يكسره تو فيلماشون استفاده مي كنن استفاده مي كنيد.
مگر شما خیانت دوران سیاه اصلاحات را گردن گرفتید ؟
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
اره،گرونیها مثل دلار به سقفش رسیده و همه چی سه برابر شده و مسلما تورم هم کم کم متوقف میشود یا بایین میاد،حالا دولت راستگو میگه کاره ما بوده!!!!! به خدا گوشامون مخملی نیست،شما قرار بود دلارو بیاری بایین چون ملاک دلاره.
یک مسلمان آن هم شیعه هیچ گاه به خود این اجازه رانمیدهد که به هم وطن خود آنهم هم وطن شیعه بگوید پدر ومادرش معلوم نیست چه کسی است این جمله در کمال بی ادبیست !!!!!!!!
آقای مرعشی آیا فتنه 88 را که آخر آن ختم به عاشورای سال 88 شد را فراموش کرده اید. همان فتنه ایکه خیلی از مشکلات دوره دوم ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد ار رقم زد و آشوبهای دیگر همچون سال 78 ، کوی دانشگاه و.... هرگاه مشکلات بوجود آمده از امثال آن آشوبها را مسببان آن قبول کردند مشکلات دولت دهم ارهم افراد خطاکار قبول میکنند !!!!!!
تكبر ونخوت ار سر وروي شما وخاند انتان ميبارد
Iran, Islamic Republic of
وقتي رئيس جمهور بفرمايند كساني كه شناسنامه ندارند انتقاد نكنند،‌ امثال ايشان هم غيرهمفكرانش را متهم به بي پدرمادري ميكنند. بسي مايه تأسف است. تنگ نظري و كوردلي تا كجا؟؟؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
این اقا همیشه بی نزاکت هستند وادب را رعایت نمیکند .
به علت تحصیلات بسیار بالا و فرهیخته بودن ایشان است!!!!!
ایشان نمیداند که مردم میدانند که اقای مرعشی با مدرک سیکل در دولت سازندگی پست گرفت ویواش یواش دیپلم گرفت وبعد هم احتمالاا لیسانس و ...!!!
زینب
بی پدر ومادر دزدان بیت المال هستن کسانی که فکر میکنن پولهای نفت مردم ارث باباشونه!
علی
United Kingdom
پدر و مادر شما که مشخصه چه گلی به سرتون زدید؟
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
فقط می توانم بگویم متاسفم از این ادب
مهدی
حیا هم خوب چیزی هست
والا قیامتی هم وجود داره ......
اونجاست معلوم میشه کی پدر مادر داره کی نداره کی حروم خوری کرده کی نکرده بچه های کی تو نامه عمل کی تاثیر میگذاره
معلوم میشه کیا باعث فتنه بودند کیا مدیریت کردن و ...
والا
لعنت خدا بر حرامزادگانی که بر جسد ابا عبدالله اسب تاختند.
و لعنت بر همانهایی که در عاشورای 88 عمل سلف خود را تکرار کردند. ولعنت بر حامیان آنها که از جنس آنها هستند
ولعنت بر منافقانی که دم از اعتدال میزنند و خیلی تند روی میکنند.
چرا چاپ نمیکنی جهان
امام ورهبری پدر وبزرگترماهستند شما شیفتگان قدرت وشیفتگان غرب نیز پدرتان امریکا است
Iran, Islamic Republic of
روز به روز چهره واقعی این دولت و حامیانش مشخص می گردد. به امید روزی که یک نفر از این باسوادها در کشور نباشند
امین یاربالعالمین
hadisehyahyavi@yahoo.com
چقدر متاثر شدم ازین ادبیات ضد ادب وای بر شما و دولت ضد فرهنگ و ادبتون.آقای اخلااااااااااااااق!!!!!!!!!!!!!!!!!
اولیش خودت لطفأ پدر و مادرت را به ما معرفی کن
تحقیر هشت ساله چه ها میکنه!!!!!!!1
شنیده شد دکتر احمدی نژاد ایشان را با ضرب وشتم از سازمان میراث فرهنگی بیرون انداخته!!!8 سال دوری از بیت المال ورانت وویژه خواری باید هم تا اینحد کینه در دلش بوجود اورد
حرف حساب جواب ندارد
امین
از موی سفیدت خجالت بکش واز ملت بزرگ ایران به خاطر این اهانت آشکار عذر خواهی کن واز پیشگاه خداوند طلب بخشش کن.
مبین
Iran, Islamic Republic of
حالا ما باید از کجا بدانیم آقای مرعشی پدرشان کیست؟ و یا مادرشان
حالا چرا آقای م.ه که پدر و مادرش معلومه، اسناد محرمانه رو به انگلیس تحویل میده!! تازه توی استادیوم مسابقه والیبال هم نگاه می کنه. یا خانوم ف.ه که پدر و مادرش معلومه، توی زندان فرمایشی دلمه هفت رنگ درست می کنه!! بنظر من کشور دست کسانی که پدر و مادرشون زیاد مشخص نیست بیفته بهتره!!
بی نام
United States
سلام لطف کنید پدر مادر همه اصلاح طلب ها و اصول گراها را برای روشن شدن افکار عمومی اعلام کنید
United States
اصولا اين طيف فكر، اعتقاد دارد كه انقلاب ارث پدريشان است واگر هر كس بالياقت اما جدا از حلقه انان وارد ميدان شود بي پدر و مادر است و بيسواد و بي شناسنامه ؛ غافل از اينكه نمي دانند بي شناسنامه ان است كه مملكتش را با يك لبخند غربيها و يك در باغ سبز بفروشد و چوب حراج ميزند و پاي ميز مذاكره با ايشان به هر قيمتي مينشيند
hasan
ازاین خانواده نباید بیش ازاین انتظار داشت اگر غیر از این حرفها را میزد باید تعجب می کرد دروغ که شاخ ودم نداره.....
محمد
شما که ادعای پیروی از رهبر و امام زمان دارین و ادعای شیعه راستین دارین چرا همچین تیتری رو گذاشتین ؟یعنی واقعا از متن همچین تیتری میاد؟واقعا در مسلمونی شما شک دارم ،این پول حرام که از این راه میبرین خونه تون
آخرش یا خرج دوا درومون خودتون و خانوادتون میشه یا خیری ازش نمیبینن حالایه روزی به حرف من میرسی ،ایشالا خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
hasan
آقای روحانی! مواظب دام تندروها باشید
خب این آقا که مملکت را ارث پری خودش می داند . اول از خودش شروع کند که پدر و مادر خوش کیست.اصل ونسب خوش کیست . نکند نعوذ بالله ایشان از خدا بهتر می دانند.سخن خدا این است ان اکرمکم عندالله اتقیکم. نه اصل ونسب نه پدر و مادر. که اگر چنین بود. خان های قبلی از ایشان پدر و مادر تر بودند.وای به کبر و غرور وای به وقتی که از حدود الهی تجاوز کنیم .انوقت همینی می شود که الان شده.
سید
از این آقا حرامزاده تر نیست
United States
آقای مرعشی فکر کنم اووردوز کرده ای
قیاس به نفس فرموده اید
باز قاط زدی شیرین؟!
واقعا شرم آور و غیرقابل تحملید
تو باید برای مادام العمر محروم باشی
توکه هستی؟
اگر رفسنجانی نباشد تو که هستی؟
چقدر برای این انقلاب خون دل خورده ای؟
چقدر تجربه و تحصیلات داری؟
درایت و شعور حرف زدن داشته باش!
تامرد سخن نگفته باشد
عیب و هنرش نهفته باشد!
امیرعباس
جواب این هتاکی ها را مردم در انتخابات اتی خواهند داد عصر دیکتاتوری و شعبان بی مخ ها بسر امده عصر گفتمان عدالت است
ستاره سو
ازاین گروه جز این بی ادبی واراجیف انتظاری نیست .گنده هاشون هم از ادب بویی نبرده اند گرچه همیشه پرستیژ دمکراسی،آزادی،اصلاح طلبی،عدالت،انتقاد پذیری بخود میگیرند ولی همینکه لب به سخن می گشایند استبداد،بیسوادی وبی ادبی،تکبر و..را می سرایند چه خوب گفته اندکه:
از کوزه همان تراود که دراوست
رضا
خدایا تراسپاس که دشمنان مارا از احمقها قرار دادی!
ببخشید!اشتباها رای منفی دادم.
بل عجب
Iran, Islamic Republic of
يك نفر كه بشتر منفي نداده پس چرا 5 نفر از اينكه منفي داده اند عذر خواهي كرده اند !!!!!!!!
اون پنج نفر عذرخواهی اون یه نفر رو پذیرفتن!
یکی از میان جمع
کافر همه را به کیش خود پندارد!
علی
یعنی واقعا شما نمیدونید معنی این تعبیر ینی چی؟ اگه قرار باشه همه ضرب المثل ها رو ترجمه تحت الفظی کرد که خیلی حرف های روزمره مردم ما فحش و توهین و لعن محسوب میشه. با این تفاسیر شما اساتید ادب و سیاست بفرمایید وقتی کسی میخاد از مرغوبیت یک کالا تعریف کنه میگه پدر مادر دار بود یعنی چی؟!
معنی این اراجیف همان است که از ان استنباط میشود ....
اون کسی که مملکت رو نجات داده اقا امام زمان عجل الله
United States
تعجب میکنم بازهم قوه قضائیه ساکت ساکت است ولی برای من نباید تعحب برانگیز باشد چون همه آزادند الا حزب اللهیها
feri
Austria
اشرافیت دشمن انقلاب اسلامی است. دشمن خط امام ره دشمن آزادی دشمن دین دشمن فرهنگ دشمن اقتصاد و....
این آقای لیبرال دمکرات در اروپا که مهد لبیرال دمکراسی و اقتصاد آزاد بوده زندگی کرده که ببیند مردم از گرانی و بیکاری چه بدبختی هایی دارند .؟؟ در کجای اروپا ارزونی شده که شما وعده اقتصاد آزاد میدی در اقتصاد آزاد آیا پیاده و سواره گرسنه و سرمایه دار میتوانند بطور مساوی از امکانات برای کسب درآمد استفاده کنند.؟؟؟ یا سرمایه داران فقرا و ضعفا را می خورند؟؟ عجب مسلمانی هستی شما از علی ع پیروی میکنید یا از لیبرال دمکراسی غربی ؟؟؟؟؟ معلوم شد این شما هستید که از زیر .... بعمل آمده اید.
ناصر
سلام بچه نفتی! یواش یواش دارم شرایط حرکت اب به سر بالا را متوجه می شوم.شما که پدرت لیبرالیسم و مادرت دموکراسیه، همونی نیستی که خواهرت دستور اشوب می داد.شما که پدر و مادرت معلومه چرا از فهم کودکانه ی رای مردم عاجز بودی.آخه بی سواد! آخه...! آخه...! د آخه... برادر خانم به این سرخونگی نوبره والا.
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
بله.هردم ازاين باغ ........خدا به داد دل مردم بدبخت برسه اين آقايان متكبر و از خودراضي برايشان تصميم گيري مي‌كنند،ايشان منظورشان اين بوده كه دولت در خاندان ... مورثي شود اين يعني پدرو مادر داربودن ،انشاء الله خود خدا جواب توهين هاي شما را خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
معمولا اوباش و اهل فتنه کمبودی را که در خود احساس می کنند به دیگران نسبت می دهند تا مشکل خود را پنهان کنند(همان فرار به جلو که روش ثابت شده به اصطلاح اصلاح طلبان است)
[...]
Norway
جناب رانت باز....
محمد
ببینید کی دم از پدر و مادر میزنه؟!!!!!!!!
قدیمترها بعضی ها از یه ضرب المثل (اون ممه را لولو برد) ایراد اخلاقی و فقهی و اقتصادی اجتماعی فرهنی میگرفتن!
ولی حالا همون معلمان اخلاق! در برابر واژگانی چون بی پدر مادر و بی شناسنامه سکوت کردن!
از آقای مرعشی مچکریم که نشون داد درد اون جماعت اخلاقمداری نبوده.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
"ما اکنون بر روی آزادی‌های سیاسی تاکید داریم"
البته ازادی سیاسی ای که مخالف کارگزاران نباشه وگرنه رئیس دانشگاه آزاد کدوم واحد چند روز پیش به دلیل سخنرانی یک سخنران علیه اقای هاشمی برکنار شد؟؟؟؟
حرفهای ایشون کاملا بیجاست
جعفر قاسمی بوسجین
United Kingdom
اقا این حرف شما نه با اسلام سازگاری دارد و نه با دموکراسی که ادعای ان را دارید هر فردی که بنا به مصلحت خدا افریده شده در این ابو خاک سهیم است بهنسبت وزن فکری خود می تواند تاثیر گذاری باشد و کسی نمیتواند جلو او را بگیرد مگر جرمی داشته باشد یا افکار او جامعه را به نابودی سوق دهد یواش یواش چهره تمامیت خواهی خودتان را برملا می کنید جامعه ایران تحصیل کرده شده پس در تفکر و حرفی که می خواهید بزنید دقت کنید این یک توهین است
Iran, Islamic Republic of
اینها را باید موقع انتخابات می گفتید تا یه نفر هم بهتون دیگه رای نده
Iran, Islamic Republic of
شما که همه چیز را تعطیل کرده اید!
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد
جمال
Iran, Islamic Republic of
آقای مرعشی شما مرد محترمی هستید لطفا منت بیجا سر آقای رییس جمهور نگذارید
بقول معروف برای خودتان نوشابه باز نکنید
محمد
اینگونه افتراها و تهمت ها از نظر شرعی حد و مجازات دارد
همین جاست که باید بگیم
ادب مرد به از دولت اوست! ت بده!